۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲
زهرا-نعمتی---تا-رسیدن-به-ریو-دست-از-تلاش-بر-نمی-دارم
ملی پوش تیر و کمان معلولان گفت: برای آمادگی حضور در مسابقات روزانه 10 ساعت تمرین می کنیم و تا رسیدن به ریو دست از تلاش بر نمی دارم.

زهرا نعمتی ملی‌پوش تیر و کمان معلولان با بیان اینکه نزدیک به مسابقات قهرمانی جهانی هستیم و برای ما شمارش معکوس شروع شده است، گفت: از ابتدا هدف اصلی ما رسیدن به مسابقات و موفقیت در این زمینه بود امیدوارم با تلاش هایی که داشته ایم و داریم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با اشاره به اینکه من برای اولین بار نیست که در مسابقات مختص جام جهانی ورزشکاران سالم شرکت می کنم، ادامه داد: من برای سومین بار است که با ورزشکاران توانمند در مسابقات شرکت می کنم و مسابقات ترکیه از جمله این مسابقات بود که چندی پیش برگزار شد و مدت زیادی نیست از آن مسابقات می گذرد ضمن اینکه مسابقات شانگهای چین هم از سری مسابقاتی بود که با عملکرد مطلوب توانستیم در رنکینگ جهانی در جایگاه نهم قرار بگیریم و خوشبخانه با هر بار حضور در این مسابقات توانستم نتیجه شایسته ای کسب کنم.

این ملی پوش تیر و کمان معلولان با تاکید بر اینکه در مسابقات برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش می کنیم تا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، عنوان کرد: در بخش مسابقات المپیک رقابت ها تنگاتنگ است چرا که تمام قدرت های دنیا حضور دارند و حرفی برای گفتن؛ در مسابقات المپیک رقابت ها بسیار نزدیک است و شرایط از پارالمپیک خیلی سخت تر است.

نعمتی که در ریکرو رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است در خصوص پیش بینی مسابقات افزود: 6 ماه است که در اردوی تیم ملی المپیک هستیم و اسم من نیز در اسامی تمامی اعزام ها بوده است؛ اما نمی توان پیش بینی کنیم چرا که نمی دانیم چه اتفاقی قرار است بیافتد، خصوصا در رشته تیر و کمان که اصلا نمی شود پیش بینی کرد چرا که این ورزش قابل پیش بینی نیست و با ورزش های دیگر بسیار متفاوت است.

وی ادامه داد: در مسابقات تیر و کمان تمام شرایط جوی و روحی دست به دست هم می دهد برای وقوع یک بازی یا اتفاق؛ تیر و کمان با همه ورزش ها یک فرق عمده دارد و آن فرق عمده این است که همه چیز بستگی به روحیه ورزشکار دارد.

این ملی پوش با تاکید بر اینکه حین مسابقه نمی دانیم چه اتفاقی قرار است بیافتد، گفت: به عنوان مثال یکی از ورزشکاران در لحظه آخر به دلیل مشکل آپاندیس به اعزام نیامد و تیم ما ناقص به مسابقات رفت.

نعمتی با اشاره به تمرینات فعلی تیم افزود: ما در حال حاضر روزانه 10 ساعت تمرین داریم و بیشتر از این هم نمی توانیم تمرین کنیم تمریناتمان را از صبح شروع می کنیم تا غروب.

وی تصریح کرد: من در جایگاه خودم قول می دهم و قول داده ام بهترین عملکرد را داشته باشم. باید در تیر و کمان هر روز به نتیجه بهتر برسیم.

نعمتی در خصوص ارتقا در این رشته ورزشی گفت: یک تیرانداز نمی تواند بگوید من به آخر این ورزش رسیده ام، تیراندازی همیشه جای پیشرفت دارد همیشه ورزشکار در این رشته می تواند به رکورد جهانی بهتری در سطح خودش برسد.

این ملی پوش تیر و کمان با اقتدار عنوان کرد: تا رسیدن به ریو دست از تلاش بر نمی دارم.

وی در پایان گفت: از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین که تعامل خوبی با اینجانب دارند تا بتوانم در مسابقات پارالمپیک و المپیک شرکت کنم تشکر ویژه می نمایم.

کد خبر : ۷۰۵
اشتراک در