۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۰
برگزاری بیست و سومین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک با حضور وزیر ورزش و جوانان
بیست و سومین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه به ریاست دکتر غفور کارگری رییس کمیته و باحضور وزیر ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل تالار پارالمپیک برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک از ساعت ۹ صبح امروز ۱۹ دی ماه به در محل تالار پارالمپیک و با حضور اعضای مجمع برگزار شد.

در ابتدای مجمع دکتر کمال جوانمرد دبیر اجرایی کمیته گزارشی از عملکرد فنی، فرهنگی، روابط عمومی، آکادمی ملی پارالمپیک و پشتیبانی صورت گرفته برای اعزام کاروان فرزندان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو ارائه داد و در ادامه نیز با اشاره به رویدادهای پیش‌رو در سال ١٤٠٣ شامل بازی‌های پارالمپیک پاریس و همچنین برگزاری اردوهای بازی‌های پاراآسیایی جوانان در تاشکند، راهبرد و سیاست های کمیته ملی پارالمپیک در خصوص شیوه اعزام به بازیهای پارالمپیک پاریس را بیان کرد.

 

در ادامه مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، گزارش حسابرس مستقل و صورت‌های مالی ارائه شد که از سوی اعضا مورد تایید قرار گرفت. حسابرس کمیته ملی پارالمپیک عملکرد کمیته در این بخش را منصفانه، یعنی از روی انصاف و عدالت عنوان کرد.

 

امیر ماندگار فرد بازرس کمیته پارالمپیک نیز گزارشی مبنی بر عملکرد بخش‌های مختلف و اقدامات صورت گرفته ارائه داد که مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.
انتخاب خزانه دار دیگر برنامه مورد نظر در مجمع بود که حامد میرزاحسینی، تنها کاندیدای این سمت با اخذ آرای لازم به عنوان خزانه دار جدید این کمیته انتخاب شد و محمد تقی نامی نیز با موافقت اعضای مجمع به عنوان مسئول مبارزه با پولشویی معرفی شد.

 

در انتهای مراسم نیز از خانواده مرحوم سردار علیرضا صفارزاده که در مجمع حضور داشتند قدردانی و یاد وی گرامی داشته شد.
 
کد خبر : ۶,۳۸۷
اشتراک در
گزارش تصویری / بیست و سومین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک
Loading