۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۵۳
تیم والیبال نشسته مس شهر بابک قهرمان رقابت های جام جهانی مصر شد
تیم والیبال نشسته مس شهر بابک عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی مصر را از آن خود کرد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، تیم والیبال نشسته باشگاه مس شهر بابک که به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور داشت در دیدار نهایی مقابل تیم میزبان، مصر به میدان رفت و با برتری در سه ست پیاپی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
عنوان نایب قهرمانی و سوم نیز به ترتیب به تیم های مصر و آلمان رسید.

 

نمایندگان کشورمان در ست اول با نتیجه ۲۱-۲۵، در ست دوم با نتیجه ۱۹-۲۵ و در ست سوم با نتیجه ۱۷-۲۵ تیم میزبان را مغلوب کردند.
میثم علیپور در پایان این مسابقات به عنوان بهترین سرویس زن و داود علیپوریان به عنوان بهترین پاسور و کاملترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

 

تیم مس شهربابک با ترکیب علیرضا بیگی، مرتضی مهرزاد، میثم علیپور، داود علیپوریان، حسین فرزانه، ابوالفضل محرم خانی، محمد خالقی، حسین گلستانی، عیسی زیراهی و مهدی بابادی به عنوان بازیکن، با هدایت هادی رضایی سرمربی و مهدی عاشوری مربی در این رویداد حضور داشت.

 

تیم مس شهر بابک در این دور از مسابقات در گروه B با تیم های ژاپن، الجزایرو عراق هم گروه بود که با شکست هر سه تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله نیز با پشت سر گذاشتن تیم اواکراین به فینال رسید.

 

در این دور از مسابقات که به میزبانی کشور مصر و در شهر قاهره برگزار شد، ۱۳ تیم حضور داشتند که از ۲۰ تا ۲۷ آبان ماه با هم به رقابت پرداختند.

 

 








کد خبر : ۶,۲۹۲
اشتراک در