۲۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۲۵
حضور رییس کمیته ملی پارالمپیک در تمرینات تیم ملی پاراتنیس روی میز
دکتر غفور کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز، چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه در محل تمرینات تیم ملی پاراتنیس روی میز حضور یافت.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، دکتر کارگری در این بازدید که با همراهی دکتر مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز، دکتر سعید سلگی، معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک و دکترسیما لیموچی، رییس انجمن پاراتنیس روی میز همراه بود، از نزدیک در جریان روند آماده سازی ملی پوشان گرفت.
دکتر کارگری در این دیدار ضمن ارائه توصیه هایی به منظور حضور هرچه بهتر ملی پوشان در بازی های پاراآسیایی هانگژو، برای ورزشکاران این رشته آرزوی موفقیت کرد.
کادر فنی و ملی پوشان این رشته نیز به بیان دیدگاهها، دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند و در خصوص روند برگزاری تمرینات و اردوها نیز با رییس کمیته ملی پارالمپیک گفتگو نمودند.
تمرینات تیم ملی پاراتنیس روی میز با حضور حسن جانفشان، مهدی رضاپور، ناصر دهقان پور و عرفان غلامی به عنوان ورزشکار، مجیدرضا احتشام زاده به عنوان سرمربی، حمید قرجه داغی و فریدون کامرانی به عنوان مربی و سیما لیموچی به عنوان مدیر فنی، برای حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در حال برگزاری است.
 
کد خبر : ۶,۰۶۲
اشتراک در
بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی پاراتنیس روی میز
Loading