۱۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۶
برگزاری نشست تخصصی دپارتمانهای آکادمی با دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک
 
دکتر جلیل کوهپایه زاده، سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک از برگزاری نشست تخصصی دپارتمانهای آکادمی کمیته ملی پارالمپیک با دبیر اجرایی این کمیته خبر داد.
دکتر کوهپایه زاده در این خصوص گفت: این نشست صبح امروز به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک و با حضور دکتر جوانمرد، دبیر اجرایی و دکتر نیری مدیر حوزه ریاست این کمیته ، دکتر رفیعی پور رییس دپارتمان روان شناسی ورزشی، دکتر گلشن راز رییس دپارتمان پایش و پیشگیری از دوپنیگ، دکتر براتی رییس دپارتمان سلامت و پیشگیری از آسیب، دکتر ایزدی رییس دپارتمان ارتقا عملکرد، دکتر غزالیان رییس دپارتمان فیزیوتراپی و ماساژ، دکتر محمدیان رییس دپارتمانهای تغذیه ورزشی، دکتر لیموچی رییس دپارتمان جنبش پارالمپیک، دکتر طیبی کارشناس پزشکی و کیوان کارشناس آکادمی ملی پارالمپیک حضور داشتند.
وی افزود: این سلسله نشستها به صورت ادواری و در طول سال برگزار خواهد شد و طی آن مسئولین دپارتمانهای مختلف به ارائه گزارش، چالشهای پیش رو و نیز پیشنهادات مورد نظر می پردازند.
سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: در نشست صبح امروز کلیه دپارتمانها مطالب خود را ارائه نمودند و مقرر شد که مسائل مطرح شده توسط مسئولین دپارتمانها در جلسات آتی پیگیری و بررسی شده و اقدامات لازم در راستای بهبود عملکرد ورزشکاران تحت پوشش کمیته به ویژه ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ صورت پذیرد.
دکتر کوهپایه زاده در پایان گفت: از موارد مهم مطرح شده در این نشست می توان به تاکید بر شرایط آماده سازی ورزشکاران در بخشهای مختلف به ویژه در کلاس بندی و بخش پزشکی در مدت زمان باقی مانده تا بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ اشاره کرد.
 
جلسه  7
جلسه  6
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2
جلسه  1
کد خبر : ۵,۸۴۴
اشتراک در