۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۵
برگزاری نشست های هماهنگی طرح یاران سلیمانی در مشهد و قم
 
در راستای فعالیت های ستاد جذب جانبازان مدافع حرم، مرز و امنیت، نشست های هماهنگی این ستاد در مراکز استانها برگزار می شود.
در این خصوص اولین جلسه این نشست به میزبانی قم و به دعوت بنیاد شهید و امورایثارگران  این استان با حضور دکتر کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک، هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قم، دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان، نارویی معاون فرهنگی و اردویی بنیاد شهید و امورایثارگران استان، دکتر حسینی مرادآبادی مدیر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک، رحمت زاده رییس تربیت بدنی بنیاد شهید و امورایثارگران، سرهنگ کوهی مسئول تربیت بدنی لشگر علی ابن ابی طالب، سرهنگ پایدار مسئول تربیت بدنی نیروهای انتظامی و پیروزمنش رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ظرف یکماه اطلاعات کلیه جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرز استان قم از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع آوری شده و در اختیار هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قرار گیرد و پس از آن اقدامات مرتبط با ثبت نام، کلاس بندی پزشکی، تعیین رشته و ... صورت پذیرد.
همچنین مقرر شد آبان ماه سال جاری اولین جشنواره ورزشی طرح یاران سلیمانی در این استان و با همکاری دستگاه های عضو برگزار شود.
 
مشهد نیز میزبان اولین نشست ستاد طرح یاران سلیمانی با حضور حسن زاده، مدیر کل، حامد زاده معاون فرهنگی و آموزشی، مهماندوست رییس اداره امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، صفای رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خرسان رضوی، هراتی رییس اسبق اداره تربیت بدنی بنیاد و مشاور در هیات خراسان رضوی، هادی رضایی نماینده ورزش جانبازان و معلولین و پارالمپیک، سرهنگ مشمول نماینده سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ سیاحی نماینده قرارگاه ارشد ارتش، سرهنگ غلامی معاون تربیت و آموزش انتظامی خراسان رضوی و سرگرد یساقی جانشین اداری معاونت تربیت آموزش انتظامی خراسان رضوی بود.
در این نشست که به میزبانی اداره کل  بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی برپا شد، مقرر گردید یک ستاد با مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران ایجاد و دستورالعمل ها و... از طریق این ستاد به اعضا ابلاغ و اطلاع رسانی شود.
همچنین مصوب شد در تمامی ادارات استان هیات یا کمیته ای ویژه پیگیری این طرح تشکیل شود و نیزآمار و اطلاعات جامعه هدف تهیه و به بنیاد شهید اعلام شود.
در پایان اعلام شد دستورالعمل های مرتبط از طریق بنیاد شهید و امورایثارگران به دستگاه های ذیربط ابلاغ خواهد شد.
 
کد خبر : ۵,۷۸۱
اشتراک در