۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۰۱
بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین
 
رییس کمیته ملی پارالمپیک  از تمرینات ملی پوشان تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دکتر کارگری رئیس و سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس و گیلانی نژاد سرپرست مدیریت ورزشی فدراسیون در اردو تیم ملی تیراندازی حضور پیدا کردند و از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.
در این بازدید حسین امیری سرمربی تیم ملی درباره وضعیت ملی پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.
دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این بازدید گفت: تیراندازی از رشته های مهم است و مردم کشورمان به آن علاقه مند هستند. ما باید تیراندازی را تقویت کنیم چرا که از رشته هایی است که در اولویت اول قرار دارد و با برنامه ریزی مناسب و همکاری فدراسیون می توانیم این توجه را در عمل نشان دهیم.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: نکاتی که از سوی کادر فنی و ورزشکاران مطرح شد را یادداشت کردم و به این موارد رسیدگی می کنم. شما ملی پوشان هم با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار علیه السلام و شهدا و همت و اراده قوی زیر نظر کادر فنی به سمت جلو حرکت کنید و ما هم در کنار شما هستیم.
گفتنی است تیم ملی کشورمان متشکل از فائزه احمدی، نسرین شاهی،مهسا حاجی محمدی، رقیه شجاعی،محمدرضا امینی، زهرا غلامزاده، معصومه خدابخشی و با هدایت حسین امیری سرمربی و زینب آقا علی اکبری و خدیجه برمکی مربیان تیم ملی روز یکشنبه برای حضور در مسابقات جام جهانی راهی کشور کره جنوبی می شوند.
 

تیراندازی  6
تیراندازی  5
تیراندازی  4
تیراندازی  3
تیراندازی  2
تیراندازی  1

تیراندازی  7

 
کد خبر : ۵,۶۵۰
اشتراک در