۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹
مصطفوی--برای-گسترش-ورزش-معلولین-زنجان-به-ویژه-والیبال-نشسته-بانوان-تلاش-می-کنم
رقیه مصطفوی، داور بین المللی والیبال نشسته در حاشیه مراسم تجلیلی که در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، گفتگویی با روابط عمومی انجام داد.
رقیه مصطفوی، داور بین المللی والیبال نشسته، در حاشیه مراسم تجلیلی که در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، گفتگویی با روابط عمومی انجام داد.
وی در ابتدا ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم گفت: خوشحالم که امروز به دعوت کمیته ملی پارالمپیک در این مراسم شرکت کردم و توجه مسئولین به ورزش بانوان و موفقیت هایی که در این حوزه کسب می شود، بسیار ارزشمند است.
مصطفوی خاطر نشان کرد: دوره درجه دو داوری بین المللی والیبال نشسته از دوم تا ششم ژوئن به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک برگزار شد و من به عنوان تنها خانم این دوره در کنار هشت نفر از آقایان، در این دوره آموزشی شرکت کردم و موفق به کسب رتبه نخست شدم.
داور بین المللی والیبال نشسته افزود: نزدیک به ۱۸ سال است که به عنوان بازیکن، مربی و داور در والیبال فعالیت دارم و به دلیل اینکه در استان زنجان پتانسیل زیادی در زمینه والیبال بانوان وجود ندارد، تلاش کردم تا در همه زمینه ها حضور داشته باشم.



وی گفت: سال ۱۳۸۸ به واسطه تولد دخترم که دارای معلولیت است با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا شدم و تا قبل از آن شناختی از بخش ورزش پارالمپیک نداشتم و پس از آن در بخش های مختلف اعم از داوری، مربی گری و سرپرستی، با تیم والیبال نشسته بانوان زنجان همراه بودم و در مسابقات مختلف شرکت می کردم.
مصطفوی تصریح کرد: شرکت در این دوره انگیزه های من را دو چندان کرد و تصمیم دارم با کمک جمعی از دوستان، برنامه های استعدادیابی دربخش والیبال نشسته بانوان را آغاز کنیم و تمام تلاشم را به کار می برم تا از ظرفیت های موجود برای گسترش ورزش معلولین در سطح استان استفاده کنیم.



کد خبر : ۳,۷۳۲
اشتراک در