۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۸:۲۸
جام-جهانی-پارا-تیراندازی-امارات-تیم-تپانچه-خفیف-۵۰-متر-طلایی-شد
تیم تپانچه خفیف ایران به نشان طلای رقابت های جام جهانی پارا تیراندازی امارات دست یافت.
تیم تپانچه خفیف ایران به نشان طلای رقابت های جام جهانی پارا تیراندازی امارات دست یافت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت های تپانچه خفیف ۵۰ متر در دو مرحله برگزار شد و ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر در رقابت های مرحله حذفی این ماده شرکت کرده و به مسابقات بخش دوم راه یافتند که فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

در رقابت های حذفی ۱۸ نفر از مرحله اول و ۱۶ نفر از مرحله دوم به رقابت های بخش دوم راه یافتند و پس از رقابت های بخش دوم ، هشت نفر برتر به فینال انفرادی رقابت های P۴ صعود می کنند.

در بخش تیمی نیز ایران با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی ۱۶۰۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست قرار گرفته و صاحب مدال طلا شد. تیم های کره و اوکراین نیز دوم و سوم شدند.

معصومه خدابخشی و زهرا غلامزاده دیگر نمایندگان کشورمان در رقابت های امروز بودند که در مسابقات تفنگ بادی R۴ به ترتیب با امتیاز ۶۲۶/۳ در جایگاه سیزدهم  و امتیاز ۶۱۶ در جایگاه  سی ام قرار گرفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.

دومین مرحله از مسابقات تپانچه خفیف ۵۰ متر فردا در بخش انفرادی برگزار خواهد شد.

تیم ملی پارا تیراندازی با ترکیب ساره جوانمردی، سمیرا ارم، خدیجه رستمی، معصومه خدابخشی، رقیه شجاعی، زهرا غلام زاده، مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در این مسابقات شرکت کرده است.
کد خبر : ۳,۴۸۸
اشتراک در