۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۲۵
محمد-خالوندی-هدفم-بازی-های-پاراآسیایی-جارکاتا-است
نایب قهرمان مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان گفت: هدفم کسب نتیجه و رکورد خوب در بازی های پاراآسیایی جاکارتا است.
نایب قهرمان مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان گفت: هدفم کسب نتیجه و رکورد خوب در بازی های پاراآسیایی جاکارتا است.

محمد خالوندی درباره مسابقات قهرمانی جهان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: مسابقات جهانی بعد از بازی های پارالمپیک مهم ترین رقابت های دو و میدانی است که  در سطح بالایی برگزار می شود.

وی افزود: اکثر حریفانم در این مسابقات حضور داشتند، اما در کلاس من سه-چهار نفر شرکت نکرده بودند که فکر می کنم استراحت داشتند. با این وجود مسابقات در سطح خوبی برگزار شد.

پرتابگر نیزه مسابقات جهانی پارا دو و میدانی اظهار داشت: تفاوت این مسابقات در مقایسه با رقابت های ۲۰۱۳  سطح رکوردها بود که در سطح پایین تری ثبت شد. از طرفی انتظاری که از رکوردهایم داشتم، برآورده نشد، اما توانستم مدال کسب کنم.

خالوندی درباره کسب سه مدال در کلاس F۵۷ پرتاب نیزه گفت: در این مسابقات اتفاق نادری رخ داد و من توانستم به همراه پاپی و حیدری هر سه مدال کلاس F۵۷ پرتاب نیزه را به دست آوریم که خیلی خوشحال کننده بود.

وی افزود: برای ما فرقی نداشت که چه کسی مدال طلا کسب می کند؛ همین که هر سه سکو را برای دومین بار در اختیار گرفتیم خیلی خوشحال کننده بود. مسابقات  خیلی خوب برگزار شد و فقط سطح رکوردها پایین بود.

دارنده مدال نقره مسابقات پارا دو و میدانی قهرمانی جهان به وضعیت داوری مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش داوری سختگیری می کردند که البته طبیعی است و هر مسابقه ای قانون خاص خودش را دارد و ما هم باید تبعیت کنیم. با این حال بار دیگر خدا را شکر می کنم که توانستیم پرچم ایران را بالا ببریم و باعث افتخارم است که توانستم مدال کسب کنم.

وی حضور پر قدرت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را هدف بعدی خود عنوان کرد و گفت: بعد از مسابقات جهانی مدت خیلی کوتاهی استراحت می کنم سپس تمریناتم را شروع می کنم، چون هدفم بازی های پاراآسیایی جاکارتا است. حتی قبل از شرکت در مسابقات جهانی هدفم بازی های پاراآسیایی بود که نتیجه و رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم. حریفان اصلی ام در این مسابقات از آسیا هستند و امیدوارم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.
کد خبر : ۲,۶۱۵
اشتراک در