۲۸ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۲۸
ایران-قهرمان-مسابقات-بین-المللی-اسکی-شد
نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات بین المللی اسکی معلولان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات بین المللی اسکی معلولان به عنوان قهرمانی دست یافتند.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان، با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: روز  پایانی مسابقات بین المللی اسکی آلپاین در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد که جواد سولقانی با زمان ۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه عنوان نخست را به دست آورد، سیداحمد جعفری با زمان ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۸۹ صدم ثانیه دوم شد و محمدعلی مقدید نیز  با زمان ۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز ابوالفضل خطیبی با زمان ۳ دقیقه و ۶ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه قهرمان شد، امیررضا رضوی عرب با زمان ۳ دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه در جای دوم ایستاد، علی رحیمی نیز با زمان ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه سوم شد.


ساوه شمشکی اظهار داشت: در قسمت معلولیت پایین تنه نیز رمضانعلی جیرودی با زمان ۳ دقیقه و ۲۸ ثانیه و ۸۱ صدم ثانیه در جای نخست ایستاد، حسن میرزاحسینی با زمان ۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه دوم شد و نماینده ارمنستان با زمان ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه و ۲۵ ثانیه در مکان سوم قرار گرفت.

گفتنی است در روز دوم این مسابقات اسکی بازان کشورمان به ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز دست یافتند. همچنین این مسابقات در سه مرحله برگزار شد که در پایان تیم ایران قهرمان شد. ارمنستان و رومانی نیز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

کد خبر : ۲,۰۶۸
اشتراک در