۱۴ آذر ۱۳۹۵ ۰۸:۲۰
عشرت-کردستانی---طلای-والیبال-نشسته-آسیا-دست-یافتنی-است
پرچمدار بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو این روزها تمرینات آمادگی خود را در کرمان انجام می دهد تا برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ آماده شود.
پرچمدار بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو این روزها تمرینات آمادگی خود را در کرمان انجام می دهد تا برای حضور موفق در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ آماده شود.

عشرت کردستانی درباره شرایط خود پس از بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمرینات بدنسازی ام را آغاز کرده ام تا ابتدا برای مسابقات لیگ والیبال نشسته و بعد از آن برای شرکت در اردوهای آماده سازی و بازی های پاراآسیایی آماده شوم.

وی با اشاره به اینکه اگر اردوهای تیم ملی مستمر برگزار شود، والیبال نشسته بانوان ایران می تواند به طلای آسیا دست پیدا کند، افزود: بعد از حضور در بازی های پارالمپیک برزیل برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تلاش می کنیم. هدفمان ارتقای مقام پنجمی برزیل است.

ملی پوش والیبال نشسته بانوان ایران در ادامه نقطه ضعف تیم ملی را نداشتن بازیکنانی با میانگین قدی بلند دانست و اظهار داشت: ضعف تیم ما در این است که میانگین قدی بازیکنان ما در مقایسه با چین و آمریکا، رقبای اصلی مان، کمتر است و باید نیروهای جوان را به تیم ملی تزریق کنیم.

وی ادامه داد: اگر هدفمان حضور موفق در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است باید اردوهای تیم ملی را از هم اکنون آغاز کنیم و از بازیکنان جوان با میانگین قدی بلندتر استفاده کنیم.

کردستانی به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل اشاره کرد و گفت: در بازی های کسب سهمیه دوره گذشته با شکست دادن ژاپن سهمیه مستقیم بازی ها را به دست آوردیم و در صورت داشتن اردوهای متمرکز شکست چین و گرفتن سکوی قهرمانی آسیا امکانپذیر است.

کد خبر : ۱,۹۲۹
اشتراک در