۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۰۸
هادی-رضایی---اولویت-ما-قهرمانی-در-جام-بین-قاره‌ای-نیست
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ضمن مهم شمردن مسابقات جام بین‌ قاره‌ای و عملکرد شاگردانش در این رقابت‌ها، گفت: البته قهرمان شدن اولویت ما در این مسابقات به حساب نمی‌آید.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ضمن مهم شمردن مسابقات جام بین‌ قاره‌ای و عملکرد شاگردانش در این رقابت‌ها، گفت:  البته قهرمان شدن اولویت ما در این مسابقات به حساب نمی‌آید.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته ایران دو روز پیش راهی چین شد تا در مسابقات جام بین قاره‌ای این کشور که با حضور ۱۵ کشور برگزار خواهد شد، شرکت کند.

این در حالی است که چهار دوره پیشین این رقابت‌ها با قهرمانی نمایندگان ایران همراه بود؛ طوری که پگاه و ذوب‌آهن (سه دوره) در دوره‌های پیشین مسابقات والیبال نشسته جام بین قاره‌ای چین، جام قهرمانی را بالای سر بردند. با این وجود و بنا گفته سرمربی تیم ملی ، اولویت این تیم در این رقابت‌ها، دفاع از عنوان قهرمانی نیست.

هادی رضایی در این رابطه اظهار داشت: مسابقات جام بین‌ قاره‌ای از آنجا که با حضور گسترده کشورهای مختلف که تعدادی از آنها همچون ایران صاحب سهمیه پارالمپیک هستند، برگزار می‌شود، از سطح بالایی برخوردار است و بالطبع حضور در این رقابت‌ها برای هر تیم و کشوری از جمله ایران مهم است.

وی ادامه داد: این اهمیت از آنجا بیشتر می‌شود که در آستانه بازی‌های پارالمپیک ریو قرار داریم و قطعاً حضور در چنین رویدادی با چنین سطحی می‌تواند به کسب تجربه بیشتر و آمادگی بهتر ورزشکاران و تیم‌های شرکت‌کننده کمک کند. تیم ملی والیبال نشسته ایران هم که خیلی پیش از این صاحب سهمیه پارالمپیک شد، از این رویداد برای آماده‌سازی بهتر حضور در میادین استفاده خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با یادآوری اینکه در جریان مسابقات جام بین قاره‌ای، کلاسبندی مربوط به بازیکنان جدید و حتی بازیکنان قدیمی‌تر نیز انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس ترکیبی از بازیکنان را برای اعزام به تیم انتخاب کردیم تا به واسطه حضور در مسابقات، کلاسبندی آنها نیز انجام شود؛ این موضوع در کنار تجربه‌ای که بازیکنان از حضور در این مسابقات کسب می‌کنند، مهمترین هدفی است که در تیم دنبال خواهیم کرد.

رضایی همچنین تاکید کرد: پیش از این نمایندگان ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای صاحب عنوان قهرمانی شده اند و بنابراین تیم ایران به عنوان مدافع قهرمانی در این مسابقات شرکت می‌کند؛ با این حال تاکید می‌کنم که اولویت ما، کسب قهرمانی و به نوعی دفاع از قهرمانی‌های گذشته ایران نیست چرا که به خاطر بازی‌های پارالمپیک ریو، اهداف بزرگ تری داریم؛ با این حال و در کنار پیگیری اهدافمان، نیم نگاهی هم به نتایج و در نهایت قهرمانی خواهیم داشت اما نه به عنوان هدف اصلی.

کد خبر : ۱,۲۴۸
اشتراک در