۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۱۲
رکابزنان-ایران-عازم-مسابقات-جام-جهانی-و-انتخابی-پارالمپیک-شدند
بهمن گلبارنژاد و محمد ابراهیم پور به منظور تثبیت سهمیه پارالمپیکی ایران در رشته دوچرخه سواری عازم محل برگزاری مسابقات جام جهانی ایتالیا شدند.
بهمن گلبارنژاد و محمد ابراهیم پور به منظور تثبیت سهمیه پارالمپیکی ایران در رشته دوچرخه‌سواری عازم محل برگزاری مسابقات جام جهانی ایتالیا شدند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات جام جهانی ایتالیا آخرین رویداد گزینشی بازی‌های پارالمپیک ریو در رشته دوچرخه‌سواری به حساب می آید که از ۲۷ اسفندماه آغاز شده و تا اول فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ایران که پیش از این و از حضور در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون صاحب یک سهمیه برای شرکت در مسابقات دوچرخه‌سواری پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شده بود، باید به منظور تثبیت این سهمیه در مسابقات جام جهانی شرکت کند. به همین منظور تیم ایران با ترکیبی متشکل از دو رکابزن همراه با فرهاد عصفوری، دبیر انجمن دوچرخه سواری، روز گذشته عازم ایتالیا شد.

بهمن گلبارنژاد و محمد ابراهیم پور که در رقابت‌های انتخابی دوچرخه سواری در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند، رکابزنان اعزامی به ایتالیا هستند. این دو رکابزن در رقابت با دیگر شرکت‌کنندگان در مسابقات جام جهانی  و انتخابی پارالمپیک در ایتالیا، سهمیه پارالمپیکی ایران را تثبیت خواهند کرد.

بر پایه این گزارش، بهمن گلبارنژاد در کلاس C۴ و محمد ابراهیم پور در کلاس C۳ در مسابقات جام‌جهانی ایتالیا شرکت خواهند کرد.

کد خبر : ۱,۲۴۷
اشتراک در