۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ۰۵:۴۳
حضور-در-تورنمنت-بین-المللی-هلند-در-برنامه-کمانداران-پارالمپیکی
تیم ملی تیر و کمان پیش از شرکت در مسابقات جهانی جمهوری چک که آخرین مرحله انتخابی بازی های پارالمپیک هم به حساب می آید، در صورت فراهم شدن شرایط لازم در تورنمنت بین‌المللی هلند شرکت خواهد کرد.
تیم ملی تیر و کمان پیش از شرکت در مسابقات جهانی جمهوری چک که آخرین مرحله انتخابی بازی های پارالمپیک هم به حساب می آید، در صورت فراهم شدن شرایط لازم در تورنمنت بین‌المللی هلند شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات جهانی تیر و کمان به عنوان آخرین فرصت برای توزیع سهمیه‌های پارالمپیکی این رشته، خردادماه سال آینده در جمهوری چک برگزار خواهد شد.

ابراهیم رنجبر، زهرا نعمتی، محدثه کهنسال، غلامرضا رحیمی، هادی نوری و مجید کاکوش که ۶ سهمیه پارالمپیکی برزیل را در اختیار دارند، همراه با سمیه عباسپور که امید زیادی به پارالمپیکی شدن وی وجود دارد، ترکیب تیم تیر و کمان اعزامی ایران به مسابقات جهانی چک را تشکیل می دهد.

اما پیش از این مسابقات، یک دوره تورنمنت بین المللی در هلند برگزار خواهد شد. انجمن تیر و کمان قصد دارد در صورت فراهم شدن شرایط لازم، تیم ملی این رشته را به عنوان آماده‌سازی حضور در مسابقات جهانی، به این تورنمنت اعزام کند.

مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تورنمنت بین المللی هلند فرصت خیلی خوبی برای آماده سازی تیر و کمان است به همین دلیل حضور در این تورنمنت را در برنامه قرار داده ایم تا در صورت امکان و فراهم شدن شرایط اعزام، اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با یادآوری اینکه تورنمنت بین المللی تیر و کمان هلند اردیبهشت ماه برگزار می شود، ادامه داد: البته هنوز دعوتنامه‌ای برای این تورنمنت به دستمان نرسیده اما برنامه تورنمنت و اطلاعات آن از طریق فدراسیون جهانی اطلاع رسانی شده است.

رئیس انجمن تیر و کمان تاکید کرد: در صورت قطعی شدن اعزام به تورنمنت بین المللی هلند، قطعا  ترکیب کامل و پارالمپیکی خود را اعزام خواهیم کرد.

کهتری در پایان با بیان اینکه این تورنمنت می تواند نتایج خوبی برای کمانداران ایران داشته باشد، خاطرنشان کرد: به هر حال چنین تورنمنتی برای کمانداران پارالمپیکی که در مسابقات جهانی چک هم شرکت خواهند کرد، می تواند آماده‌سازی خوبی باشد و به پیشبرد اهداف برنامه‌های آماده‌سازی آنها کمک کند.

کد خبر : ۱,۱۰۴
اشتراک در