۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳
با حضور بانوان ورزشکار پیشکسوت پارالمپیکی؛
نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد
 
نشست کمیسیون بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور اعضا و در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
در این نشست که به ریاست دکتر سیما لیموچی، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک و رئیس کمیسیون بانوان این کمیته برگزار شد، معصومه کارگر ذوقی، بهناز کاظمی، منصوره اسودی و سارا عزیزی از بانوان پیشکسوت ورزشکار در بخش پارالمپیک نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.
ارائه گزارش بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در بخش بانوان، نقش ورزشکاران خانم در مدال آوری کشورهای برتر، دریافت پیشنهادات و انتقادات و نیز بررسی نقاط ضعف وقوت و فرصت ها و تهدیدهای پیش رو در بخش ورزش بانوان، تجزیه و تحلیل و آسیب شناسی و نیز ارائه راهکار برای حضور پر رنگ تر بانوان در رشته های مختلف و بررسی حضور بانوان در رشته هایی که تا کنون امکان حضور در آنها را نداشته اند، بخشی از مصوبات این جلسه بود.
در این نشست که با حضور قهرمانان طلایی بازی های توکیو، زهرا نعمتی و هاشمیه متقیان نیز همراه بود، مقرر شدعوامل فنی در بخش ورزش بانوان از طریق فدراسیون های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان و سایر فدراسیون های همکار جهت برنامه ریزی به کمیته ملی پارالمپیک معرفی شوند تا زمینه حضورفعال تر در میادین پیش رو نظیر بازی های هانگژو ۲۰۲۲، پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ و ... فراهم آید.
شناسایی رشته هایی که امکان موفقیت در آنها برای بانوان کشورمان وجود دارد نیز بخشی دیگر از مصوبات این نشست بود و در ادامه بر ایجاد فرصت هایی برای ورزشکارانی مانند زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و هاشمیه متقیان برای انتقال تجربیات به ورزشکاران مستعد تاکید و از عملکرد آنها در بازی های توکیو ۲۰۲۰ تقدیر شد.
 

کمیسیون  6
کمیسیون  5
کمیسیون  4
کمیسیون  3
کمیسیون  2
کمیسیون  1

 
کد خبر : ۴,۵۹۹
اشتراک در