۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۱
کارخانه-تویوتا-شریک-جهانی-پارالمپیک-شد
روز پنج شنبه 5 آذر ماه IPC رسما اعلام کرد شرکت سهامی موتور تویوتا (کارخانه تویوتا) در بخش وسایل و تجهیزات حرکتی، در اقدامی تازه در تاریخ اسپانسرینگ، برای تمامی جنبش پارالمپیک تا سال 2024 جزو شرکای این سازمان شد.

بر اساس شروط این توافقنامه که شامل وسائل نقلیه و خدمات و تجهیزات حرکتی است، تسهیلات شرکت تویوتا به IPC از هم اکنون، به NPCها از سال 2017 و کمیته های برگزاری بازی های پارالمپیک از بازی های 2020 توکیو ارائه خواهد شد.

این برای اولین بار در تاریخ توافقنامه شراکت در جنبش پارالمپیک است که با امضاء یک توافقنامه، IPC و NPCها و کمیته های برگزاری به طور همزمان منتفع می گردند و همچنین برای اولین بار است که یک شریک اصلی IOC، این چنین گسترده فعالیت مالی و تبلیغاتی خود در جنبش پارالمپیک را آغاز نموده است.

خبر امضاء این توافقنامه توسط آقای فیلیپ کریون رییس IPC و آقای آکیو تویودا رییس کارخانه معظم تویوتا در شهر میزبان بازی های 2020 توکیو اعلام رسمی گردید.

آقای فیلیپ کریون در این باره گفت: "امروز به راستی روزی خاطره انگیز برای تمامی جنبش پارالمپیک است، زیرا که به واقع این بار توافقنامه ای سرتاسری امضاء کردیم که IPC و هر یک از NPCها و بازی های پارالمپیک پیش رو را پوشش می دهد. ما به راستی مشتاق شراکتی طولانی مدت با شرکت تویوتا هستیم، زیرا که ما در حوزه گسترش حضور اجتماعی معلولین از طریق وسایل کمکی حرکتی، دارای مشترکات زیادی با کارخانه تویوتا هستیم. هدف اصلی IPC ارتقاء سطح تعامل معلولین در جامعه از طریق ورزش است که این میسر نمی شود مگر آن که تسهیلات حرکتی برای همه معلولین فراهم آید. امروزه بازی های پارالمپیک رویداد شماره یک ورزشی برای تغییر نگاه جامعه به معلولین است و ما معتقدیم این شراکت کاری با کارخانه تویوتا می تواند سرعتی پرشتاب تر به تاثیر ما بر جامعه داده و زندگی میلیون ها نفر را غنی تر سازد. ما آرزو داریم کارخانه تویوتا طلایه دار و شریک برتر برند پارالمپیک شود و عنوان اولین شریک همزمان و اصلی IOC و IPC را از آن خود کند. ما از تویوتا می خواهیم به ما بپیوندد تا با همکاری او جوامع بشری را از طریق ورزش متحول کنیم."

رییس کارخانه تویوتا آقای آکیو تویودا نیز در این باره گفت: "ما تعهداتمان در شرکت معظم تویوتا را هم راستا با تعهدات IPC قرار دادیم تا جامعه ای برابر در دسترسی به تسهیلات را به وجود آوریم. آقای فیلیپ کریون از اهمیت مقوله حرکت و جا به جایی در توسعه آماده سازی اجتماع برای حضور معلولین سخن گفتند. ما نمی خواهیم مشکل حرکت، سدی در برابر موفقیت معلولین باشد، بلکه مقوله حرکت و جا به جایی معلولین باید بستری باشد برای تحقق آرزوهای آنان. ورزش در سخت ترین شرایط، امید بخش و هدف ساز زندگی معلولین است و به همه ما می آموزد هرگز تسلیم نشویم. ورزش توانایی اتحاد جوامع بشری را دارد و از طریق بازی های پارالمپیک ما می خواهیم میزان تاثیر گذاری توان حرکت و قدرت ورزش همگانی را یک جا نشان دهیم."

کارخانه معظم تویوتا، پس از آجیتوس، اتوبوک، پاناسونیک، سامسونگ و ویزا، ششمین شریک جهانی جنبش پارالمپیک است.   
کد خبر : ۹۹۶
اشتراک در