۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۰۷:۲۱
کاکوش---کماندار-طلایی-مسابقات-قهرمانی-تیر-و-کمان-معلولین-آسیا---نشان-طلا-و-سهمیــه-پارالمپیک-را-به-همســر-و-دختــرم-تقــدیم-می-کنم---موفقیتم-را-مدیون-حمایت-های-هم-تیمی-ها-و-مربیانم-هستم

مجید کاکوش، کماندار تیم ملی ایران در کلاس W1 کامپوند موفق شد ضمن کسب اولین نشان برون مرزی خود به عنوان قهرمانی و سهمیه پارالمپیک نیز دست یابد.


مجید کاکوش امروز در رقابت های روز دوم با غلبه بر حریفان موفق شد ضمن دست یابی به اولین نشانش در مسابقات برون مرزی، جواز حضور در مسابقات پارالمپیک را نیز بدست آورد.

وی در خصوص این مسابقات گفت: حس خوبی دارم و از اینکه توانستم جواب زحماتم را بگیرم خدا را شکر می کنم. مسابقات بسیار فشرده و همراه با جابه جایی های زیادی در برنامه بود اما به لطف خدا توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و تا مرحله نهایی و کسب عنوان قهرمانی پیش آمدم.

کاکوش افزود: این موفقیت را به همسر و دختر عزیزم تقدیم می کنم و آن را مدیون کادر فنی و همی تیمی های عزیزم هستم که با حمایت های خود به من قوت قلب دادند و تشویقم کردند.

مجید کاکوش از فردا در رقابت های بخش قهرمانی آسیا به مصاف حریفان می رود تا بار دیگر شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی امتحان کند.

قابت های قهرمانی تیر و کمان معلولین آسیا با حضور نمایندگان 15 کشور آسیایی از 22 تا 28 آبان ماه به میزبانی بانکوک در جریان است و تیم ملی تیر و کمان جمهوری اسلامی ایران نیز با ترکیب زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش در این رقابت ها حضور یافته است.

کد خبر : ۹۸۷
اشتراک در