۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۴۶
معاون-ورزش-بانوان-وزارت-ورزش---به-کسب-مدال-زهرا-نعمتی-در-ریو-امیدواریم---نگاه-ویژه-به-ورزش-بانوان
رباب شهریان درباره کسب سهمیه ریو توسط زهرا نعمتی اظهار کرد: زهرا نعمتی با کسب سهمیه ریو تاریخ ساز شد و ما به مدال این ورزشکار در المپیک ریو بسیار امیدوار هستیم.

معاون ورزش بانوان عنوان کرد: هم اکنون ورزش بانوان در سطح کیفی بالایی قرار دارد و دولت تدبیر و امید هم به این ورزش نگاه ویژه دارد.

وی افزود: سال های قبل ورزش بانوان در المپیک های مختلف تنها سهمیه کسب می کرد اما امروز می توانیم به جرات بگوییم مدال آوری در المپیک ریو را یکی از اهداف اصلی بانوان دانست.

شهریان خاطرنشان کرد: در بازی های آسیایی بانوان موفق به کسب افتخارات بزرگی شدند اما باید به این موضوع توجه کنیم که شرایط بازی های آسیایی با المپیک کاملا متفاوت است. خوشبختانه در حال حاضر در مقطعی به سر می‌بریم که شانس بانوان برای کسب مدال المپیک بسیار بالاست و امیدواریم در المپیک 2016 ریو این اتفاق رخ دهد.

وی درپایان به اقدامات وزارتخانه برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش ایران به بانوان ورزشکار توجه ویژه‌ای دارد و در این زمینه هر کمکی که بتواند انجام می‌دهد. از طرفی دولت تدبیر و امید هم در این امر به ما کمک شایانی می کند. بنابراین هر بانوی ورزشکاری که برای کسب سهمیه درصدد این است که در تورنمنت های مختلفی شرکت کند از طرف وزارت ورزش و جوانان و همچنین دولت تدبیر و امید مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

کد خبر : ۹۸۰
اشتراک در