۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۲۹
زهرا-نعمتی---امروز-یک-روز-تاریخی-برای-کشورم-بود---تمام-تلاشم-را-برای-افتخار-آفرینی-همزمان-در-المپیک-و-پارالمپیک-به-کار-می-برم
زهرا نعمتی پیرامون موفقیتش در کسب سهمیه المپیک که برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران رخ داده است گفتگویی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین انجام داد.

وی ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق گفت: با توجه به تمرینات و آمادگی هایی که در این مدت کسب کرده بودم و اینکه تمام توانم را برای این اتفاق گذاشته بودم، دستیابی به سهمیه المپیک دور از انتظار نبود و خوشحالم با تحقق آن ضمن کسب افتخاری بزرگ برای کشورم، توانستم نقطه ی امیدی برای سایر کمانداران نیز ایجاد کنم و امیدوارم در مسابقات پیش رو که در کشور ترکیه برگزار می شود بتوانیم موفق به کسب سهمیه تیمی نیز بشویم.

بانوی طلایی رقابت های پارالمپیک لندن خاطر نشان کرد: پس از مسجل شدن سهمیه من تمامی افراد تیم و کادر فنی خوشحال بودند و هنگام مسابقه من را تشویق می کردند. این مسابقه از جمله دیدارهایی بود که بسیار تماشاچی داشت و ورزشکاران و اعضای کادر فنی کشورهای دیگر همگی از کسب سهمیه من خوشحال بودند و مدام تبریک می گفتند.

نعمتی افزود: از ایران نیز همه مسابقات امروز را پیگیری می کردند و پیش از اینکه من با کسی تماس داشته باشم، همه از نتیجه با خبر بودند. همسرم اولین فردی بود که با او صحبت کردم و بسیار از این اتفاق خوشحال بود.

اولین بانوی دارای معلولیت المپیکی جهان در ادامه اعلام کرد: با وجود خستگی زیاد در تایلند می مانم تا به تیم ملی پارالمپیک ایران ملحق شوم و همراه با سایر ملی پوشان برای کسب سهمیه تلاش می کنیم . من همچنان عضوی از خانواده پارالمپیک ایران هستم و امیدوارم با کسب سهمیه پارالمپیک نیز بتوانم افتخاری مجدد برای کشورم کسب کنم.

وی در توصیف اتفاقات امروزگفت: امروز، 17 آبان ماه سال 94، یک روز تاریخی برای کشورم بود و این اتفاق اگرچه دست یابی به آرزویی بزرگ بود، اما برای من پایان راه نیست و هنوز به سقف آرزوهایم نرسیده ام. در ایام باقی مانده تا بازی های المپیک و پارالمپیک تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا در صورت کسب سهمیه پارالمپیک نیز در هر دو رویداد مهم و جهانی افتخار آفرینی کنم.

کد خبر : ۹۷۹
اشتراک در