۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۰۵:۱۲
بازیهای-زمستانی-2018-پیونگ-چانگ
روز 31 شهریور 94 کمیته برگزاری با حضور مقامات، مراسمی را در دهکده المپیک و پارالمپیک برگزار نمود. در این مراسم آقای یانگ هو، رئیس کمیته بین المللی المپیک، شهردار شهر پیونگ چانگ نیز حضور داشتند.

کمیته برگزاری در 2 مهرماه IPC را به عنوان نماینده انحصاری پخش تلویزیونی بین المللی برای این بازیها برگزید. IPC بدنبال آن است تا بتواند حداکثر بیننده تلویزیونی را داشته باشد.

همچنین کمیته برگزاری پنجمین کمیسیون هماهنگی را در طی دو روز برگزار نمود. نمایندگان 7 فدراسیون جهانی در این کمیسیون حضور داشتند. آخرین گزارشات مربوط به خدمات صورت گرفته در این جلسه مطرح شد. اعضای حاضر همچنین از مرکز اسکی آلپاین یونگ سن و آلپنسیا نیز بازدید نمودند. کمیسیون رضایت خود را از روند کار اعلام داشت ولی بر انجام مسابقات آزمایشی در اسفند ماه سال جاری تاکید نمود.

چهارمین کارگاه مهارتی پارالمپیک را با شعار "یکپارچگی پارالمپیک در برنامه های توسعه" برگزار نمود. مباحث کلیدی آن در ارتباط با برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی در جایگاهها و همینطور اهمیت و بهره گیری از عناصر مختلف در مسابقات آزمایشی بود.

کمیته برگزاری یک توافقنامه رسمی با گروه SK در سئول به امضاء رساند. این شرکت شریک رسمی بازیها خواهد بود.

شرکتهای هیوندای و کیا موتورز نیز به طور رسمی به جمع حامیان رسمی بازیهای زمستانی 2018 پیوستند. قرار است این دو شرکت 4100 دستگاه اتومبیل در اختیار مسئولین بازیها قرار دهند، البته کمکهای مالی را نیز خواهند داشت. ناوگان حمل و نقل برای حمل و نقل ورزشکاران، مسئولین و کارهای اجرایی استفاده خواهد شد.

همچنین اعضای تیم مدیریت کمیته برگزاری نیز منصوب شدند. شبکه اکسترانت بازیها نیز از جمله خدمات کمیته برگزاری برای کمیته های ملی شرکت کننده است. هر کمیته تنها می تواند یک شناسه معتبر از این شبکه در اختیار داشته باشد.

در ادامه تاریخ مسابقات آزمایشی اعلام شد که می توان به برگزاری رشته های اسکی آلپاین، اسنوبورد، اسکی نوردیک، هاکی روی یخ، کرلینگ با ویلچر اشاره نمود.

دهکده پارالمپیک مراحل ساخت دهکده از جولای 2015 آغاز شده است و همچنان در حال انجام است. کارشناسان IPC در روزهای 2 الی 5 آذر ماه سال جاری بازدیدی را از دهکده خواهند داشت و نحوه دسترسی به مناطق مختلف را بررسی خواهند نمود.

کد خبر : ۹۷۲
اشتراک در