۱۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹
نمایشگاه-از-دریای-ایثار-تا-عرصه-پیکار---نگاهی-به-پارالمپیک-ایران-در-گذر-زمان-در-محل-کتابخانه-ملی

صبح امروز نمایشگاهی با عنوان "از دریای ایثار تا عرصه پیکار" با نگاهی به پارالمپیک ایران در گذر زمان از مجموعه آثار، اخبار حضور ایران در مسابقات پارالمپیک، تصاویری از مدال آوران و ... به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در محل کتابخانه ملی به مناسبت روز ملی پارالمپیک افتتاح گردید که تا 17 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در ابتدای مراسم آقای دکتر امیرخانی (معاون کتابخانه ملی) و مهندس رضا شهرابی (مدیرکل اطلاع رسانی کتابخانه ملی) در خصوص فعالیت های سازمان اسناد و کتابخانه ملی توضیحاتی را ارائه نمودند و سپس آقای دکتر بهروز برجسته (معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک) مطالبی را درباره آغاز فعالیت ورزش جانبازان و معلولین تا کنون بیان نمودند.

 

 


در ادامه آقای محمدرضا مظلومی (رئیس فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان) سهمیه های کسب شده توسط ورزشکاران فدراسیون نابینایان و کم بینایان برای حضور در بازیهای پارالمپیک 2016 ریو را برشمردند. در پایان اعضاء تیم ملی تیراندازی (کادر فنی و ورزشکاران) جانبازان و معلولین کشورمان که در مراسم حضور داشتند ضمن معرفی خود از دستاوردهای چندساله این رشته نیز صحبت کردند.

 

 


بعد از نشست مشترک مسئولین کتابخانه ملی، کمیته ملی پارالمپیک و دو فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان و بازدید جمعی از نمایشگاه، کلیه افراد از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری کتابخانه ملی نیز بازدید به عمل آوردند.

 







کد خبر : ۹۶۷
اشتراک در