۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۷:۳۷
ویلفرد-لمکه--من-از-موفقیت-این-رویداد-منحصر-به-فرد--روز-ملی-پارالمپیک--بسیار-خشنودم

مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد پس از حضور در مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک که 20 مهرماه سال جاری در سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید با ارسال نامه ای به ریاست کمیته ملی پارالمپیک ضمن قدردانی، ابراز خشنودی خود را اعلام نمود.

در متن نامه چنین آمده است:

جناب آقای محمود خسروی وفا
تشکر شخصی مرا بابت مهمان نوازی گرمتان در زمان حضورم در ایران و شرکت در جشن روز ملی پارالمپیک پذیرا باشید.

از دیدار و هم صحبتی با شما بسیار خوشحال شدم. ایراد سخنرانی در جشن روز پارالمپیک نیز بسیار عالی بود که طی آن از اهمیت ورزش در حضور افراد معلول سخن گفته شد. من از موفقیت این رویداد منحصر به فرد بسیار خشنودم که نه تنها در آن صحبت کردم، بلکه توانستم در فعالیت های ورزشی نیز شرکت داشته باشم.

از زمان انتصاب اینجانب در سال 2008 به عنوان مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل در بخش ورزش برای صلح و توسعه، تثبیت حضور حداکثری افراد معلول در جامعه یکی از از اولویت های من بوده است. با استفاده صحیح از ورزش می توان به ابزاری قدرتمند برای تغییر نگرش جامعه به معلولین دست یافت و همچنین ورزش می تواند نقش موثری را در مقبولیت و پذیرش معلولین در جامعه ایفا نماید.

اجازه می خواهم یک بار دیگر به شما و کمیته ملی پارالمپیک ایران برای موفقیت تحسین برانگیزتان در ارتقاء سطح حضور معلولین در جامعه از طریق ورزش تبریک بگویم. به راستی مشتاق برگزاری جشن های دیگر روز ملی پارالمپیک در سال های آتی هستم. 

آقای خسروی وفا، باز هم قدردان شما هستم و همیشه شما را به یاد خواهم داشت.

 
با احترام، ویلفرد لمکه (مشاور ویژه دبیرکل سازمان ملل در بخش ورزش برای صلح و توسعه)

کد خبر : ۹۵۹
اشتراک در