۵ آبان ۱۳۹۴ ۰۴:۲۷
رقابت-های-جهانی-دو-و-میدانی-معلولین---قطر-2015---استقبال-رئیس-دو-و-میدانی-IPC-از-پیشنهاد-ایران-برای-سازماندهی-مسابقات-باشگاهی-قاره-ای-و-جهان
در حاشیه برگزاری رقابت های جهانی دو و میدانی قطر، رئیس دو و میدانی کمیته بین المللی پارالمپیک با رئیس انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولین ملاقات کرد.

هادی زاده، مدیر فنی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین درخصوص این دیدار گفت: رییس دو و میدانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک از پیشنهاد ایران برای سازماندهی مسابقات باشگاهی قهرمانی جهان و قاره ای حمایت و اعلام همکاری کرد.

وی افزود: مونت گومری این پیشنهاد را جذاب توصیف کرد و از ما برنامه مدون و مکتوبی در این زمینه خواست و ما نیز مراتب اعتراض خودمان را بابت اطلاع رسانی ضعیف مسابقات قاره‌ای اعلام کردیم که مورد پذیرش مونت گومری واقع شد و قول پیگیری و همکاری بیشتر داد.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین افزود: همچنین رییس دو و میدانی IPC از تغییرات در مواد پارالمپیک ریو و تداوم آن در دوره های بعدی خبر داد.

رایان مونت گومری رییس دو و میدانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک در حاشیه مسابقات جهانی قطر با حضور در جمع کاروان ایرانی حاضر در ورزشگاه با مدیر فنی تیم ملی گفت و گو کرد و برای حضور در ایران ابراز تمایل کرد.

رایان مونت گومری بر اساس برنامه ریزی قرار است در آینده برای برگزاری دوره های آموزشی در سطح عالی به کشورمان سفر کند.

کد خبر : ۹۵۵
اشتراک در