۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۵:۵۱
سرمربی-تیم-ملی-گلبال---جشنواره-بابلسر-خروجی-مناسبی-داشت---برگزاری-مستمر-مسابقات-به-پیشرفت-گلبال-کمک-می-کند
سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان گفت: جشنواره گلبال بابلسر خروجی و بازدهی مناسبی داشت و شاهد رقابت بهترین های کشور در این مسابقات مهم بودیم.

"محمد بیدگلی" ضمن بیان این مطلب افزود: بنده به عنوان مسئول کادر فنی تیم ملی گلبال از دو جهت این رقابتها را ارزیابی کردم؛ اولا شناخت استعدادهای جدید و نفرات زبده و از همه مهمتر بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه مسابقات آسیایی چین.

وی اظهار داشت: همانطور که می دانید مسابقات آسیایی گلبال که از تاریخ 14 تا 22 آبان در در شهر "هانگژو" چین برگزار می شود، آخرین فرصت ما برای کسب سهمیه پارالمپیک است و تنها تیم اول این رقابتها جواز حضور در برزیل را بدست خواهد آورد و مسلما جشنواره بابلسر به افزایش آمادگی ملی پوشان کمک شایانی کرد.

بیدگلی در خصوص شرایط تیم ملی گلبال برای کسب سهمیه پارالمپیک برزیل اذعان داشت: ما کار بسیار دشواری در چین داریم و باید تمام توان خود را بکار بگیریم تا جواز حضور در ریودوژانیرو را بدست آوریم.

او اضافه کرد: به هر حال ما قهرمان آسیا هستیم و توقع می رود که تیم اول قاره کهن در پارالمپیک حضور داشته باشد و امیدوارم که بتوانیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

سرمربی تیم ملی گلبال برگزاری مستمر مسابقات گلبال را بسیار حیاتی توصیف کرد و گفت: برپایی و تعداد بیشتر مسابقات گلبال در طول سال پیشرفت و توسعه این رشته را بدنبال خواهد داشت چرا که باعث تمرین مستمر و در شرایط مسابقه بودن گلبالیست ها را باعث می شود و این فاکتور مهم به شناسایی مستعدین و بالا رفتن سطح انگیزه آنها و البته رقابت تنگاتنگ در کنار ملی پوشان کمک خواهد کرد.

کد خبر : ۹۴۱
اشتراک در