۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۰۴:۴۹
ند بولتینگ جایگاه ورزش معلولان در ایران بسیار ارزشمند است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانى وزارت ورزش و جوانان ، این دیدار صبح امروز در محل ساختمان شماره 1 وزارتخانه با هدف بررسى وضعیت پارالمپیک در کشورهاى مختلف انجام شد.

نت بولتینگ در حاشیه این نشست گفت :اولین بار در خلال بازى هاى پارالمپیک 2012 لندن فعالیت خود را در خصوص ورزش معلولان آغاز کردم.احساس کردم امسال فرصتى استثنایى است وشرایطى ایجاد شده که بتوانم کتابى را درمورد جنبش پارالمپیک براى افزایش آگاهى عموم مردم به چاپ برسانم.

گزارشگر انگلیسى ادامه داد :به این ترتیب قصد دارم در فاصله 4 سال از المپیک" لندن" تا المپیک "ریو "با موضوع پاراالمپیک در کشورهاى مختلف چگونه پیگیرى مى شود و شرایط ورزش معلولان در کشورهاى مختلف چگونه است را به تحریر درآورم و به همین دلیل به ایران سفر کردم.

وى در خصوص نتیجه نشستش با دکتر احمدى مشاور عالى وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: معاون وزیر نماى کلى از جایگاه ورزش ایران در بخش هاى مختلف ،نحوه ارتباط کارى، مدیریت ورزش و جذب منابع مالى را براى مان تشریح کرد.

نت بولتینگ یاداور شد :دکتر احمدى در مورد اهمیت و حمایت از افراد داراى معلولیت در تمدن اسلامى و فرهنگ اسلامى را بیان داشت ضمن اینکه وى اطلاعاتى در مورد وضعیت ورزش معلولان در چند سال اخیر به ویژه بعد از پیروزى انقلاب توضیح داد.

وى با مطلوب خواندن نتایج این نشست اظهار داشت :خوشبختانه ورزش معلولان در ایران از سابقه بسیار طولانى برخوردار است و جایگاه بسیار ارزشمندى دارد به طوریکه موفقیتهایى که معلولان در حوزه ورزش بدست آورده اند، از افراد سالم بیشتر است.
کد خبر : ۹۴
اشتراک در