۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۶
رقابت-های-بسکتبال-با-ویلچر-قهرمانی-آسیا-و-اقیانوسیه---تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-ایران-به-عنوان-نایب-قهرمانی-دست-یافت

در آخرین روز از رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره این مسابقات شد.

دیدار فینال بین تیم ملی ایران و استرالیا برگزار شد که نمایندگان کشورمان علیرغم به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و دیدنی، با نتیجه 78 به 60 از تیم قدرتمند استرالیا که عنوان قهرمانی جهان را در پرونده خود دارد، شکست خوردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه پارالمپیک ریو، به میهن باز می گردند.

دیدار رده بندی نیز بین تیم های ژاپن و کره برگزار شد و تیم ژاپن موفق شد با نتیجه 80 بر 56 به پیروزی دست یافته و جایگاه سوم این مسابقات را از آن خود کند.

 

http://irisfd.ir/uploads/basketbal_27023.jpg


تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم های مالزی، فیلیپین، چین تایپه و عربستان شد و مقابل استرالیا نیز شکست خورد.

ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر مرحله یک هشتم با چین روبرو شدند و با شکست این تیم، دیدار نیمه نهایی را مقابل کره برگزار کردند و با غلبه بر این تیم ضمن راه یابی به فینال، سهمیه خود برای بازی های پارالمپیک را نیز مسجل نمودند.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2016، از 18 مهر ماه با حضور 12 تیم آغاز شد و امروز، 25 مهر ماه به کارخود پایان داد.

کد خبر : ۹۳۹
اشتراک در