۲۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۳
رقابت-های-بسکتبال-با-ویلچر-قهرمانی-آسیا-و-اقیانوسیه---ایران-با-غلبه-بر-کره-جواز-حضور-در-بازی-های-پارالمپیک-را-دریافت-کرد---رویارویی-با-استرالیا-در-فینال

تیم ملی ایران در هفتمین روز از رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با  غلبه بر کره جنوبی جواز حضور در بازی های پارالمپیک 2016 را بدست آورد.

ملی پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه 83 بر 67 حریف کره ای را شکست دادند و ضمن کسب سهمیه پارالمپیک، به عنوان فینالیست به دیدار پایانی راه یافتند.

در دیگر دیدار برگزار شده میان تیم های استرالیا و ژاپن، تیم استرالیا با مغلوب کردن حریف خود به فینال راه یافت.

بدین ترتیب دیدار پایانی فردا ساعت 12:30 به وقت محلی میان تیم های ایران و استرالیا و دیدار رده بندی ساعت 10 به وقت محلی بین تیم های ژاپن و کره برگزار خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم های مالزی، فیلیپین، چین تایپه و عربستان شد و مقابل استرالیا نیز شکست خورد .

 


 

ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر مرحله یک هشتم با چین روبرو شدند و با شکست این تیم، دیدار نیمه نهایی را امروز مقابل کره برگزار کردند.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2016، از 18 تا 25 مهر ماه به میزبانی ژاپن برپاست.

کد خبر : ۹۳۸
اشتراک در