۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۳۷
دیدار-رئیس-سازمان-آموزش-و-پرورش-استثنایی-کشور-با-مدیرکل-اجرایی-APC

دکتر قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اقای طارق سویی مدیرکل اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا در دفتر این سازمان ملاقات کرد.

بنا به گزارش روابط کمیته ملی پارالمپیک در این دیدار که آقای ماندگارفرد دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از معاونین و کارشناسان سازمان مزبور حضور نیز داشتند، در ابتدا آقای دکتر قدمی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان در بخش توسعه ورزش در میان دانش آموزان دارای انواع معلولیت ها به برگزاری مسابقات کشوری و استانی برای این عزیزان اشاره کرد و اظهار داشت ساخت چهار مرکز ویژه فعالیت های ورزشی دانش آموزان استثنایی در کشور در دستور کار این سازمان وجود دارد که بخشی از این کار انجام و بقیه آن در حال پیگیری است.

 

 


در ادامه آقای طارق سویی ضمن تشکر از فعالیت های چشم گیر انجام گرفته توسط این سازمان ، نقش این مجموعه در استعداد یابی و پرورش ورزشکاران بالقوه و هدایت صحیح آنها به سمت ورزش قهرمانی را بسیار اثرگذار برشمرد و خواستار انتقال تجارب ایران به سایر کشورهای آسیایی در این زمینه شد. در ادامه آقای ماندگارفرد دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به امضای یادداشت تفاهم همکاری میان سازمان و کمیته، از حمایتهای مستمر و چشمگیر مجموعه آموزش و پرورش استثنایی در تحقق اهداف این کمیته تقدیر کرد.

 

 


کد خبر : ۹۲۶
اشتراک در