۲۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳
ملاقات-مدیرکل-اجرایی-APC-با-دبیر-کل-کمیته-ملی-المپیک

آقای طاریق سویی مدیرکل اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا در خلال سفر خود به جمهوری اسلامی ایران، با آقای شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در محل دفتر این کمیته دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک در این دیدار آقای شهنازی ضمن خوش آمدگویی به آقای طارق سویی به سابقه همکاری بسیار نزدیک کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک کشورمان اشاره کرد و به تداوم این همکاریها و حمایت مستمر از کمتیه ملی پارالمپیک تاکید کرد.

وی همچنین به لزوم ایجاد تعامل و همکاری بین کمیته پارالمپیک آسیا و شورای المپیک آسیا اشاره کرد و پیشنهاد نمود که کمیته پارالمپیک آسیا زمینه حضور نمایندگان خود در ساختار شورای المپیک آسیا را فراهم نماید و به دنبال ایجاد یک کمیسیون ویژه ورزش پارالمپیک در ساختار این شورا باشد که این امر یقیناً به فراهم شدن امکان استفاده از ظرفیت ‌های موجود در قاره آسیا برای رشد و توسعه ورزشهای پارالمپیک کمک خواهد کرد.

 

 


دراین دیدار آقای طارق سویی ضمن ارائه گزارش از فعالیت های کمیته پارالمپیک آسیا، موفقیت های چشم گیر کمیته ملی پارالمپیک کشورمان را به عنوان یک نمونه منحصر به فرد برای سایر کشورها برشمرد و خواستار استفاده از تجارب کشورمان در رشد و توسعه ورزش پارالمپیک در کشورهای آسیا شد.

 

 


کد خبر : ۹۲۵
اشتراک در