۲۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۰۶
رئیس-سازمان-انرژی-اتمی---حضور-در-مراسم-روز-ملی-پارالمپیک-برای-من-افتخار-بود

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هدفش از حضور در مراسم روز ملی پارالمپیک را درس گرفتن از افراد معلولی دانست که این معلولیت هیچ تاثیر منفی در اراده‌شان نداشته است.

علی اکبر صالحی در حاشیه حضور در مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک بیا‌ن‌ کرد: این افتخار و توفیقی بود برای من که به این مراسم دعوت شدم. وظیفه خودم دانستم که در این مراسم حضور داشته باشم و از کسانی که نقص جسمانی در اراده‌شان اثرگذار نبود چیزهایی را بیاموزم، زیرا اراده انسان است که می‌تواند او را به هر جایی برساند. من به اینجا آمده‌ام تا بیاموزم که از اراده خودم استفاده کنم و به افراد معلول نیز تبریک و خسته نباشید بگویم.

 

 


وی ا‌دا‌مه‌ داد: شنیده‌ام این روز بزرگ با پیشنهاد ایران در سطح جهان هم برگزار می‌شود که افتخاری برای کشور ما محسوب می‌شود. امیدوارم با شرکت در این روز حداقل وظیفه‌ای که بر گردن دارم را ادا کنم.

صالحی با اشاره به افتخار آفرینی‌هایی که ورزشکاران می‌کنند، خاطر‌ نشان کرد: خیلی مواقع اشک شوق می ریزم و احساس غرور به من دست می‌دهد، زیرا علی‌رغم محدودیت‌هایی که وجود دارد و این که هنوز کشوری نیستیم که از لحاظ امکانات مطابق کشورهای توسعه یافته نیازهای ورزشکاران را برآورده کنیم، اما با وجود این امکانات ورزشکاران ما با مجاهدت افتخار آفرینی می‌کنند و من مثل هر ایرانی دیگر از این که پرچم ایران به اهتزاز در آید خوشحال شده و اشک شوق می‌ریزم و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی، عزت و سرافرازی دارم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان گفت: امیدوارم با حضور در مراسم روز پارالمپیک حداقل وظیفه‌ای که بر گردن دارم را ادا کنم.

کد خبر : ۹۱۵
اشتراک در