۱۰ مهر ۱۳۹۴ ۰۷:۰۳
به-مناسبت-عید-سعید-غدیر-خم،-پایگاه-اطلاع-رسانی-انجمن-وزنه-برداری-جانبازان-و-معلولین-رونمایی-شد
سید علیرضا حسینی، رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین از رونمایی پایگاه جامع اطلاع رسانی وزنه برداری به آدرس www.iripowerlifting.com خبر داد.

وی پیرامون این خبر گفت: پیش از این اخبار و اطلاعات رشته وزنه برداری جانبازان و معلولین به غیر از وب سایت رسمی فدراسیون، در وبلاگی ویژه این امر بارگذاری می شد تا فضایی برای ارتباط و تعامل با ورزشکاران و پیش کسوتان این رشته ایجاد شود. از آنجا بود که تصمیم به ایجاد یک پایگاه جامع اطلاع رسانی و خبری گرفتیم تا این ارتباط در شکلی گسترده تر رخ دهد و بتوانیم از امکانات این وب سایت در فضای مجازی و بر روی وسایل هوشمندی مانند تبلت و موبایل، برای معرفی هر چه بهتر این رشته استفاده کنیم.

حسینی خاطر نشان کرد: اطلاعات و سوابق مسابقات داخلی و خارجی، اخبار و اطلاعات وزنه برداری، تقویم ورزشی انجمن، تاریخچه رشته وزنه برداری، آخرین قوانین و مقررات، گالری عکس، مطالب پیرامون دوپینگ و تعذیه ورزشکاران از جمله مواردی است که در پایگاه مورد نظر بارگذاری خواهد شد.

رئیس انجمن وزنه برداری افزود: به غیر از بخش های یاد شده، یک بخش فرهنگی نیز ایجاد شده و در آن از گالری تصاویر فرهنگی، زندگی نامه ورزشکاران و پیش کسوتان، فیلم ها و کلیپ های مرتبط و خاطرات ورزشی ورزشکاران، استفاده می شود و از همین جا از کلیه مربیان، ورزشکاران و پیش کسوتان درخواست می کنم مطالب و تصاویر خود را برای بارگذاری در این سایت به آدرس پست الکترونیکی که در بخش ارتباط با ما ذکر شده، ارسال نمایند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه برای جمع آوری مطالب این پایگاه از منابع دقیق استفاده شده و تمامی آنها مورد بازبینی و رصد قرار گرفته اند، می توان این اطمینان را داد که با مرجعی کامل از انواع اطلاعات وزنه برداری جانبازان و معلولین روبه رو خواهید شد و البته ذکر این نکته ضروری است که برخی از بخش ها هنوز در حال تکمیل هستند و تاکنون حدود هشتاد درصد مطالب بارگذاری شده است.

حسینی اعلام کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، لینک های مفید و مورد نیاز برای دسترسی به سایت های فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین، کمیته ملی و بین الملی پارالمپیک، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، فدراسیون پزشکی ورزشی و مواردی از قبیل دسترسی به آخرین رکوردهای وزنه برداری در جهان، همچنین روزشمار پارالمپیک ریو 2016 نیز، در این سایت پیش بینی شده است.

رئیس انجمن وزنه برداری تصریح کرد: مساعدت واحدهای بین الملل و فنی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، همچنین همکاران محترم دبیرخانه فدراسیون و آقایان رضا رستمی، رضا میرعابدینی، رضا جوشقانی، سیدعلی محمد باقری بویژه آقای امیر سلطانی و سرکار خانم قنبری در راه اندازی این مجموعه موجب تقدیر و تشکر است.

وی در پایان گفت: با توجه به پیش رو بودن عید سعید غدیر خم، رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی وزنه برداری جانبازان و معلولین، در این عید سعید که مصادف با روز جمعه، دهم مهرماه است، انجام خواهد شد.

کد خبر : ۹۰۶
اشتراک در