۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۸:۲۸
رقابت-های-قهرمانی-کشور-تنیس-با-ویلچر---یادواره-هفته-دفاع-مقدس

رقابت های قهرمانی کشور تنیس با ویلچر، یادواره هفته دفاع مقدس، از 3 تا 5 مهر ماه به میزبانی هیات آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار می شود.

امیر ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر در خصوص این مسابقات گفت: چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور، با حضور نمایندگان استان های سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی، تهران، قم، مرکزی، گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی در بخش های تیمی، دوبل آزاد، نوجوانان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از فردا وارد تبریز می شوند و رقابت ها از روز سوم تا عصر روز پنجم مهر ماه در زمینهای مجموعه لاله پارک شهر تبریز انجام می شود.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر در پایان خاطر نشان کرد: هر استان می تواند حداکثر 4 و حداقل 2 تنیسور به همراه داشته باشد و امتیازات نهایی تنها بر اساس رقابت های بخش تیمی محاسبه و رقابت های  بخش های آزاد دوبل، نوجوانان و بانوان به صورت آزاد پیش بینی شده است. در خصوص بانوان نیز برای اولین بار تعدادی از بانوان تنیسور آذربایجان شرقی در این مسابقات به صورت نمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت تا اولین گام برای برگزاری مسابقات بانوان در قالب رقابت های قهرمانی کشور نیز برداشته شود.

کد خبر : ۸۹۱
اشتراک در