۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۰۷:۱۸
رقابت-های-جام-جهانی-تیراندازی-معلولین---2015-استرالیا---تصاحب-سه-سکوی-برتر-دنیا-توسط-بانوان-تیرانداز-ایرانی---رکورد-شکنی-جوانمردی-در-مرحله-مقدماتی


در ادامه رقابت های آخرین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی استرالیا، سه نماینده کشورمان در تپانچه بادی P2 با رقیبان خود روبرو شدند.

در مرحله مقدماتی رقابت های تپانچه بادی 10 متر P2، ساره جوانمردی با امتیاز 386، رکورد پیشین جهان را که در اختیارخودش بود، 5 امتیاز ارتقا داد و با کسب عنوان اول از مرحله مقدماتی راهی فینال شد.

سمیرا ارم و عالیه محمودی نیز به ترتیب با کسب عناوین دوم و چهارم به مسابقات پایانی راه یافتند.

در رقابت های فینال نیز ساره جوانمردی به عنوان قهرمانی دست یافت، سمیرا ارم نایب قهرمان شد و عالیه محمودی نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 


بدین ترتیب بار دیگر بانوان تیم ملی کشورمان موفق شدند سه سکوی برتر جهان در تپانچه بادی 10 متر P2 را تصاحب کرده و موفقیت خود در رقابت های کروواسی را تکرار کنند.

رقابت های جام جهانی تیراندازی استرالیا  برای کاروان جمهوری اسلامی ایران با کسب یک نشان نقره تیمی میکس در تپانچه خفیف 50 متر P4، یک عنوان چهارم و سهمیه پارالمپیک در تپانچه بادی 10 متر P1 و یک نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز در تپانچه بادی 10 متر P2 پایان یافت.

این مسابقات با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو از 24 تا 28 شهریور ماه با حضور 150 ورزشکار از 34 کشور جهان به میزبانی سیدنی برپا بود و امروز به کار خود پایان می دهد.

کد خبر : ۸۸۵
اشتراک در