۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ۰۶:۱۰
مهدی-بابادی---شرایط-برای-قهرمانی-والیبال-نشسته-مهیا-است
در جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی که اخیرا در شهر مقدس مشهد ویژه ورزشکاران دارای معلولیت زیر 25 سال برگزارشد. تیم خراسان رضوی در رقابت های والیبال نشسته، میزبان مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، عضو تیم ملی (الف) والیبال نشسته و بازیکن تیم باشگاه ثامن الحجج خراسان رضوی که به عنوان بازیکن از تیم خراسان رضوی در این رقابت ها حضورداشت، در مورد این رقابت ها گفت: این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و بدون اغراق باید بگویم که تمامی تیم ها خیلی خوب و با انگیزه بودند. همه تیم ها بخصوص رده های اول تا چهارم عالی بازی کردند.

مهدی بابادی افزود: جوانان خراسان رضوی خیلی با استعداد هستند و با بازی های خوبی که از خود به نمایش گذاشتند چند نفر به تیم ملی جوانان راه پیدا کردند. حضور سرمربی تیم ملی هم برای ما دلگرمی و روحیه بود.

وی همچنین راجع به اردوهای آمادگی برای پارالمپیک ریو اظهارداشت: تاکنون برای تیم  ملی 3 اردو در تهران برگزار شده است. اردوی چهارم هم از اوایل شهریور برگزارمی شود. شرایط  برای تیم ملی کاملا مساعد بوده است و از نظر نحوه تمرین ها، تغذیه، خوابگاه و استخر هیچ مشکلی نداریم. سر مربی وکادر فنی هم برنامه ریزی های خوبی برای تیم ملی انجام داده اند که به تیم انگیزه می دهند. فقط اگر از نظر مالی هم تیم ملی تامین شود دغدغه بازیکنان کمتر می شود.

عضو تیم ملی (الف) والیبال نشسته ادامه داد: مسابقات خواهر خوانده والیبال نشسته هم که در اردیبهشت ماه امسال در اصفهان برگزار شد برای آمادگی تیم ملی خیلی مفید بود. در این مسابقات تیم های الف و ب تیم ملی با نام شهید شهریاری و شهید خرازی، تیم اصفهان با دو تیم ذوب آهن و گز و سکه حضور داشتند. رقبای خارجی هم از روسیه، آلمان و عراق شرکت کردند. این مسابقات باعث شد که با رقبای خارجی مانند روسیه وآلمان که جزو چهار تیم برتر جهان هستند آشنا شویم. تیم ملی الف  در این مسابقات توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

بابادی خاطرنشان کرد: تیم ملی تا سه ماه  قبل از اعزام به پارالمپیک همچنان در قالب دو تیم الف و ب بازی خواهد کرد. بین دو تیم سطح بندی شده است و هر کس که مستعدتر باشد در تیم الف قرار می گیرد. هنوز 12 نفر اصلی  تیم ملی مشخص نشده اند. سعی خواهم کرد همچنان در تیم الف بمانم و جزو 12 نفر اعزام به پارالمپیک شوم. البته سعی و تلاشم براین است که همچنان با انگیزه بتوانم جزو 6 نفر اصلی باشم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تیم باشگاه های جهان بیان کرد: مهرماه امسال تیم باشگاه های جهان به میزبانی مشهد برگزار می شود و من از تیم باشگاه ثامن الحجج در این مسابقات شرکت می کنم.

عضو تیم ملی (الف) والیبال نشسته افزود: شرایط برای قهرمانی والیبال نشسته در پارالمپیک ریو فراهم است و تیم ایران جزو 5 تیم برتر جهان است و درکنارکشورهایی چون بوسنی، برزیل و مصر قرار می گیرد. مطمئن هستم که به لطف خدا بتوانیم بر این حریفان غلبه کنیم و قهرمانی را از آن خود کنیم.
کد خبر : ۸۸۳
اشتراک در