۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲
رقابت-های-جام-جهانی-تیراندازی-معلولین---2015-استرالیا؛-آغاز-رقابت-های-نمایندگان-ایران-از-امروز---اعلام-برنامه-برگزاری-مسابقات

در دومین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی، اولین نماینده کشورمان (معصومه خدابخشی) به مصاف حریفان رفت و در رقابت های مقدماتی با کسب عنوان پانزدهم به کار خود پایان داد و از راه یابی به مرحله پایانی بازماند.

خدابخشی روز جمعه در مسابقات تفنگ بادی R5 به روی خط می رود و فردا نیز سه نماینده کشورمان، ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی در تپانچه خفیف 50 متر P4 با حریفان روبرو می شوند.

فردا، پنج شنبه و در سومین روز مسابقات، ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی در مسابقات تپانچه خفیف 50 متر، P4 به روی خط می روند، روز جمعه معصومه خدابخشی در مسابقات تفنگ بادی R5 شرکت می کند و شنبه، در آخرین روز مسابقات نیز مهدی زمانی در تپانچه بادی P1 و ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سمیرا ارم در رقابت های تپانچه بادی P2 با رقیبان خود روبرو خواهند شد.

رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین از روز گذشته در شهر سیدنی آغاز شده و تیم ملی کشورمان با 5 نماینده خود در این مسابقات حضور یافته است. این رقابت ها با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو تا 28 شهریور ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۸۷۸
اشتراک در