۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ۰۴:۵۸
همه-هدفم-کسب-سهمیه-در-مسابقات-جهانی-قطر-است
پرتابگر وزنه تیم ملی کشورمان که این روزها در تکاپوی حضور در مسابقات جهانی دومیدانی قطر به سر می برد از آمادگی خود برای حضور در این مسابقات خبر داد و گفت: درحال حاضر هفته ای شش جلسه زیر نظر مربی ام  دکتر بهرامی تمرین می کنم. در روزهای زوج پرتاب و در روزهای فرد بدنسازی کار می کنم. از نظر فنی و جسمانی آمادگی لازم را دارم. این روزها همه فکر و ذهنم کسب جواز ورود برای این مسابقات است. چون برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو برگزار می شود و این آخرین فرصت است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، محسن کائیدی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور هم که هشتم مردادماه برگزار توانستم در پرتاب نیزه رکورد بزنم. رکورد قبلی 34 متر و40 سانتی متر بود و رکورد جدید 34 متر و 68 سانتی متر پرتاب کردم. در پرتاب وزنه بهترین رکورد 10 متر و65 سانتی متر بود که به 11 متر و10 سانتی متر ارتقا دادم.

دارنده مدال طلای پرتاب نیزه پارالمپیک لندن اظهارداشت: برای مسابقات جهانی قطر همه تلاشم را خواهم کرد که کسب سهمیه کنم. فعلا به رکورد فکر نمی کنم. در این مسابقات نفرات اول و دوم به طور مستقیم سهمیه می گیرند. بعد از مسابقات جهانی مشخص می شود که به ایران چند تا سهمیه می دهند.

وی ادامه داد: اولین اردو برای مسابقات جهانی در اوایل مهرماه برگزار می شود و اردوی دوم هم که متصل به اعزام است 25 مهرماه برگزار می شود. این مسابقات سطح بالایی دارد و از همه کشورها حضور دارند و حریفان بسیاری هستند که از رقبای ما در پرتاب نیزه هستند. البته تیم ایران در پرتاب نیز و دیسک از توان بالایی برخوردار است و خودش می تواند رقیب جدی برای کشورهایی چون چین، کلمبیا یا مراکش باشد. از کشور خودمان هم سیامک فرج زاده در پرتاب نیزه یکی از حریفان زبر دست است.

کائیدی بیان کرد: این اردوها خیلی به افزایش سطح آمادگی ورزشکاران کمک می کند. در کنارهم بودن  و برنامه هایی که مربیان می دهند هم باعث ایجاد انگیزه وهم رسیدن به اوج آمادگی خواهد شد. در كنار مربی خوبی که دارم مطمئن هستم که بتوانم موفق شوم.

پرتابگر وزنه تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: در همه مسابقات سعی می کنم که رکورد قبلی را چند متری افزایش دهم .در قطرهم اگر بتوانم رکوردم را جابه جا می کنم. اما هدف اول کسب سهمیه است. امیدوارم که بتوانم دست پر از این مسابقات برگردم.
کد خبر : ۸۷۴
اشتراک در