۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ۰۴:۱۲
برگزاری-نشست-کشورهای-آسیایی-حاضر-در-سمینار-سرپرستان-پارالمپیک-2016-ریو

در این نشست که در نوع خود برای اولین بار برگزار گردید تعدادی از نمایندگان کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی، هنگ کنگ، عربستان سعودی، پاکستان و امارات متحده عربی حضور داشتند.

مجید راشد (رییس کمیته پارالمپیک آسیا) هدف از این نشست را تعامل و همفکری جهت حضور موفق و تاثیرگذار کشورهای آسیایی در بازیهای پارالمپیک 2016 ریو و رفع چالشها و مشکلات پیش روی کشورها در این خصوص برشمرد و به اقدامات کمیته پارالمپیک آسیا در ایجاد تسهیلاتی در زمینه سفر، برگزاری اردوهای آمادگی و کسب سهمیه اشاره کرد که اطلاعات تکمیلی را پس از نهایی شدن برای کشورهای عضو ارسال خواهند نمود.

 

 


در ادامه نمایندگان هریک از کشورها به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند. همچنین آقای خسروی وفا (ریاست کمیته ملی پارالمپیک کشورمان) ضمن تشکر از کمیته پارالمپیک آسیا به خاطر برنامه ریزی جهت ارایه تسهیلات برای حضور کشورهای منطقه در بازیهای پارالمپیک 2016 ریو با اشاره به سابقه موفق کشورهای آسیایی در دوره های قبلی بازیهای پکن و لندن پارالمپیک بر لزوم تعامل و همکاری کشورهای عضو به تحقق اهداف کمیته پارالمپیک آسیا و حضور هر چه موفقتر در بازیهای پیش رو تاکید کرد.

 

 


شایان ذکر است بنا به اعلام طارق سویی (مدیر اجرایی APC) وب سایت جدید این کمیته بزودی با تغییرات و امکانات بروز با هدف اطلاع رسانی منظم به اعضا رونمایی خواهد شد.

کد خبر : ۸۶۹
اشتراک در