۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ۰۶:۵۳
تیم-فوتبال-پنج-نفره-ایران-سهمیه-پارالمپیک-ریو-را-کسب-کرد
تیم فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان ایران با سه پیروزی و دو تساوی جواز حضور در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو را کسب کرد.
تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان کشورمان با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن توانست به عنوان دومین تیم از آسیا سهمیه حضور در پارالمپیک ریو را کسب کند.

تیم ملی پنج نفره نابینایان کشورمان امروز با نتیجه چهار بر صفر تیم کره جنوبی را شکست داد.

گل های این دیدار را بهزاد زاد علی اصغر(یک گل)، و صادق رحیمی(یک گل)، احمد شاه حسینی (یک گل) و حسین رجب پور (یک گل) به ثمر رساندند.

در این دیدار که در زیر باران سنگین انجام شد تیم ملی ایران نیمه نخست را بدون گل و در حالت دفاعی به پایان رساند و در نیمه دوم حالت تهاجمی به خود گرفت و با زدن چهار گل توانست سهمیه پارالمپیک را کسب کند.

در پایان این مسابقات تیم های چین با 13 امتیاز و ایران با 11 امتیاز سهمیه حضور در پارالمپیک 2016 ریو به دست آوردند،ضمن اینکه این دو تیم فردا ساعت 15:00 به وقت ایران به مصاف هم جهت کسب عنوان قهرمانی خواهند رفت.

مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا با حضور شش تیم ايران ، هند ، مالزی ، کره جنوبی ، ژاپن و چین از هشتم شهریور ماه به میزبانی ژاپن آغاز شده است و تا 18 شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

کد خبر : ۸۶۲
اشتراک در