۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹
خبرنامه-جنبش-پارالمپیک-در-یک-نگاه---بخش-اول
پیام تبریک IPC بدلیل انتخاب شهر پکن برای میزبانی بازیهای زمستانی 2022
در صد و بیست و هشتمین جلسه IOC در شهر کوالالامپور، IPC پیام تبریک خود را برای مسئولین برگزاری بازیهای زمستانی پکن 2022 ارسال داشت.

آکادمی IPC دوره جدید مربیگری آنلاین خود را راه اندازی نمود
آکادمی IPC  که بخش آموزشی IPC محسوب می شود، برنامه مقدماتی آنلاین خود را برای مربیان علاقمند به ورزشکاران معلول با عنوان "برنامه مقدماتی" راه اندازی نمود.  

سیامند رحمان وزنه بردار کشورمان عنوان ورزشکار برتر آلیانز در ماه جولای شد
سیامند رحمان در پی رکورد شکنیهای خود توانست با کسب بیشترین آراء عنوان ورزشکار ماه جولای را از آن خود نماید. وی در دسته وزنی بالای 107 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آزاد وزنه برداری IPC آلماتی – قزاقستان رکورد جهان را تغییر داد.

IPC منتظر دریافت درخواستهای ارسالی محققان در ریو 2016 است
IPC  در اطلاعیه خود از همه کسانی که علاقمند به انجام پروژه های تحقیقاتی در روزهای 7 الی 18 سپتامبر 2016 ( 17 الی 28 شهریور ماه 1395) می باشند دعوت نمود تا درخواستهای خود را ارسال نمایند. موضوعات تحقیق باید در رابطه با سلامت ورزشکاران، کلاسبندی، مشاوره ورزشی، فن آوری مرتبط با معلولین، شناسایی ورزشکاران، بازاریابی و برند سازی، توسعه و آگاهی اجتماعی و همینطور در سایر حیطه های مرتبط باشد.

شرکت SPEEDO تامین کننده لباسهای شنای کمیته ملی پارالمپیک استرالیا شد
متعاقب مسابقات جهانی شنای IPC در ماه جولای در شهر گلاسکو – انگلستان، کمیته پارالمپیک استرالیا اعلام نمود شرکت SPEEDO حامی اصلی این کمیته و تامین کننده لباسهای شنای ورزشکاران در سال 2016 خواهد بود.

کمیته ملی پارالمپیک اسلواکی میزبان اردوهای ورزشی شد
این کمیته اولین اردوی ورزشی سالیانه خود را با عنوان " بدنبال کشف استعدادها" در روزهای 5 الی 11 جولای 2015 ( 14 الی 20 تیر ماه 94) برگزار نمود.

شهر شارلوت میزبان مسابقات تایم تریل پارالمپیک آمریکا 2016 شد
این شهر که در ایالت کارولینای شمالی آمریکا قرار دارد ، میزبان مسابقات دوچرخه سواری، شنا و دوومیدانی در روزهای 30 ژوئن الی 2 جولای 2016 ( 10 الی 12 تیر 95) شد. برای اولین مرتبه در تاریخ بازیهای پارالمپیک آمریکا قرار است سه رشته ورزشی بطور تایم تریل  با هم برگزار شوند.

پخش تلویزیونی مسابقات گلاسکو 2015 در کشور اسپانیا یک موفقیت محسوب می شود
پخش مسابقات قهرمانی شنای IPC گلاسکو – انگلستان با موفقیت روبرو شد، چرا که توانست به 1.5 میلیون مخاطب تلویزیونی دست یابد و در زمان مسابقات در یک زمان 440000 مخاطب را پای تلویزیون بنشاند. شبکه یک گرادا نیز که پخش مستقیم این بازیها را داشت توانست به طور میانگین 14346 مخاطب را داشته باشد.

شناگران اتریشی با وزیر ورزش دیدار نمودند
تنها یک روز پس از بازگشت ورزشکاران از مسابقات قهرمانی جهانی گلاسکو – انگلستان، شناگران اتریشی با وزیر ورزش این کشور آقای گرالد کلوگ دیدار داشتند.

سیامند رحمان در مسابقات آلماتی 2015 رکورد زد
 سیامند رحمان در تاریخ 30 جولای ( 8 مرداد)  در شهر آلماتی و در دسته وزنی 107 کیلوگرم توانست وزنه 295 کیلوگرمی را بالای سر برد. در مسابقات تورنتو 2015 نیز وزنه برداران مکزیکی توانستند 3 مدال طلا را در 11 ماده در روز پایانی مسابقات بدست آورند و در صدر جدول قرار گیرند.  






کد خبر : ۸۶۱
اشتراک در