۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۰۵:۲۶
تیراندازی-IPC-فرایند-بررسی-قوانین-و-مقررات-فنی-خود-را-آغاز-نمود
تیراندازی IPC طی اطلاعیه ای به جامعه ورزش معلولین اعلام نمود بدنبال جمع آوری نظرات کارشناسان در فرایند بازبینی قوانین و مقررات فنی 2020-2017 است.

خانم سارا باند در این رابطه اعلام داشت: " تیراندازی معلولین در طی چندین سال گذشته رشد قابل توجهی نموده است و در حال حاضر به طور مرتب و گسترده مسابقات تیراندازی در کشورهای مختلف برگزار می شود. تیراندازی IPC فرایند مشورتی دو مرحله ای خود را برای بازبینی در قوانین و مقررات فنی 2020-2017 آغاز نموده است و برای همین منظور از اعضای خود در IPC دعوت نموده تا نظرات خود را ارسال نمایند.

اولین مرحله مشورتی از تاریخ 9 مرداد آغاز و تا 28 مهر 1394 ادامه خواهد داشت. در طی این زمان از همه اعضاء تیراندازی IPC اعم از کمیته های ملی پارالمپیک، فدراسیون های کشوری، ورزشکاران، مربیان و مسئولین دعوت می شود تا نقطه نظرات خود را درباره فرایند قوانین و مقررات فنی تیراندازی IPC ارسال نمایند.  

برای انجام این کار باید از همکاری همه اعضای خود بهره لازم را ببریم؛ میزان مشارکت و سرمایه گذاری کشورها در حمایت از ورزشکاران سبب می شود تا قوانین در جهت صحیح تغییرات لازم را داشته باشند.

امیدواریم همه اعضاء به شکل واقعی همراه باشند و خود را در این فرایند سهیم بدانند تا شاهد پیشرفت تیراندازی ورزش معلولین در سالهای آتی باشیم.

متعاقب اولین فرایند مشورتی، کمیته فنی ورزشی تیراندازی IPC و تیم مدیریت فرایند بررسی نظرات ارسالی را آغاز خواهند نمود و پیش نویس اولیه قوانین و مقررات فنی 2020-2017 را تهیه خواهند نمود.

پس از طی فرایند دوم مشورتی که در بازده زمانی 11 اسفند 94 الی 11 اردیبهشت 95 انجام می شود، تغییرات اعمال شده برای اعضاء ارسال خواهند شد.

اسناد نهایی شده برای اخذ تائیدیه به هیئت حاکمه IPC ارسال و نسخه نهایی آن تا اواخر سال 2016 منتشر خواهد شد. تاریخ اجرای قوانین جدید از 12 دی ماه 1395 خواهد بود.  
      





کد خبر : ۸۵۹
اشتراک در