۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۵۰
محمد-حیدری---فوتبال-5-نفره-سهمیه-پارالمپیک-را-در-توکیو-به-دست-می-آورد
بازیکن تیم ملی فوتبال 5 نفره قبل از اعزام به مسابقات آسیایی توکیو (کسب سهمیه پارالمپیک ریو) گفت: این مسابقات تنها فرصت برای کسب سهمیه تیم ملی فوتبال 5 نفره برای رقابت های پارالمپیک ریو است که با ترکیب ده نفر به توکیو می رویم.

محمد حیدری از آمادگی اعضای تیم برای سفر به توکیو خبر داد و افزود: برای حضور در این مسابقات شش مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم. در هر اردو 14 جلسه تمرین داشتیم. تا اردوی سوم آمادگی جسمانی و تمرینات بدنسازی را طبق برنامه مربیان انجام دادیم. سه اردوی آخر هم بیشتر روی تکنیک و تاکتیک کار کردیم.

وی اضافه کرد: در اردوی پنجم فقط روی تیمهای حریف کار می کردیم. با سیستم های مختلفی مقابل حریف کار کردیم که بدانیم چگونه دفاع و حمله کنیم. به نظر من تمرینات خیلی خوب انجام شد و با انرژی خیلی بالایی به ژاپن می رویم.

بازیکن قدرتی تیم ملی فوتبال 5 نفره ادامه داد: در این رقابتها بازی اول تیم ایران با مالزی است که یک تیم دفاعی است. بازی بعدی با ژاپن که میزبانی مسابقات را به عهده دارد و تیم قدرتمندی هم هست. بازی سوم هم با تیم چین است که جزو 4 تیم برتر جهان است و تیم بعدی که مقابل ما قرار می گیرد تیم کره جنوبی است و این تیم هم دست کمی از چین ندارد. در واقع ژاپن، چین و کره جنوبی حریفان تیم ایران در این رقابتها هستند.

حیدری بیان کرد: ما فقط برای قهرمانی در این مسابقات شرکت کردیم و با آمادگی که داریم سهمیه پارالمپیک را هم می گیریم. در این مسابقات تیم اول و دوم می توانند سهمیه بگیرند. اگر چه فوتبال بازی غیرقابل پیش بینی است اما با تلاشی که در اردوها داشته ایم و قابلیتی که تیم در مسابقات اینچئون از خود نشان داد، امیدوار هستیم سهمیه را از آن خود کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ایران در حال حاضر در آسیا جایگاه خوبی دارد و می تواند در مقابل تیم چین حریف سرسختی باشد. چون بازیکنان ما قدرتی بازی می کنند و از استقامت خوبی برخوردار هستند. اما تیم چین دفاعی بازی می کند.

با امکاناتی که از سوی فدراسیون برای تیم ملی فراهم شده است و طبق استانداردهای جهانی تمرین کرده ایم. در کرمان و تهران هم دیواره مخصوص برای این ورزش را داریم و مطمئن هستم که این شرایط در قهرمانی تاثیر گذار است.

بازیکن تیم ملی فوتبال 5 نفره افزود: اگر با همین روند ادامه دهیم می توانیم حتی در پارالمپیک با تیمهای قدرتمند جهان مانند اسپانیا، آرژانتین و برزیل خوب بازی کنیم و به یاری خداوند روی سکو برویم و جزو چند تیم برتر جهان باشیم.

کد خبر : ۸۴۹
اشتراک در