۳ شهریور ۱۳۹۴ ۰۴:۴۹
رقابتهای-قهرمانی-جهان-تیر-و-کمان-معلولین---آلمان---صعود-نوری-و-کاکوش-به-مرحله-حذفی---سه-شنبه-آغاز-مسابقات-بانوان
رقابت های اولین روز از مسابقات جهانی تیر و کمان آلمان، با صعود دو نماینده ایران به مرحله حذفی پایان یافت.

در رقابت های نوبت صبح، مجید کاکوش در مرحله مقدماتی رشته کامپوند به مصاف حریفان رفت و موفق شد با کسب عنوان ششم از میان 27 کماندار شرکت کننده به مرحله بعد صعود کند. وی امروز استراحت دارد و از روز چهارشنبه در مرحله حذفی به رقابت خواهد پرداخت.

هادی نوری، دیگر نماینده کشورمان نیز در مسابقات نوبت بعدازظهر رشته کامپوند به روی خط رفت و موفق شد با کسب عنوان سیزدهم از میان 75 ورزشکار شرکت کننده، به مرحله حذفی صعود کند و رقابت های وی در این مرحله نیز روز چهارشنبه پیگیری خواهد شد.

در ادامه مسابقات جهانی تیروکمان، امروز در مرحله مقدماتی، کمانداران ایرانی در ریکرو زنان و مردان به مصاف حریفان خواهند رفت و از روز چهارشنبه نیز مسابقات حذفی آغاز خواهد شد.

تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی (ریکرو)، هادی نوری و شهاب ریحانی(کامپوند)، مجید کاکوش کلاس W1 (کامپوند)، راضیه شیرمحمدی، محدثه کهنسال (ریکرو)، سمیه عباسپور و فرزانه عسگری (کامپوند) در این مسابقات حضور یافته است.

هدایت ملی پوشان بر عهده نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی است و سرپرستی کاروان را نیز مجتبی قربان حسنی بر عهده دارد.

رقابتهای تیر و کمان قهرمانی جهان آلمان با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کشورهای شرکت کننده با بهترین نفرات خود در آن حضور یافته اند.

کد خبر : ۸۳۸
اشتراک در