۲ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۳۴
رقابتهای-قهرمانی-جهان-تیر-و-کمان-معلولین---آلمان---آغاز-رقابت-نمایندگان-ایران-در-رشته-کامپوند-مردان---برگزاری-مسابقات-روز-اول-در-شرایط-بد-جوی

ملی پوشان تیم تیروکمان جانبازان و معلولین کشورمان امروز به صورت رسمی وارد گردونه رقابت های جهانی آلمان شدند.

در اولین روز از رقابت ها، هم اکنون مجید کاکوش در کلاس W1، رشته کامپوند به میدان رفته است و ساعت 13 تا 16 به وقت محلی نیز هادی نوری و شهاب ریحانی، دیگر نمایندگان کشورمان در رشته کامپوند، به مصاف حریفان خواهند رفت.

اولین روز مسابقات در حالی برای کمانداران حاضر در این رقابت ها آغاز شده که شرایط بد جوی و بارندگی شدید، کار را برای آنها دشوار خواهد کرد.

در ادامه مسابقات جهانی تیروکمان، فردا در مرحله مقدماتی، کمانداران ایرانی در ریکرو زنان و مردان به مصاف حریفان خواهند رفت و از روز چهارشنبه نیز مسابقات حذفی آغاز خواهد شد.

تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی (ریکرو)، هادی نوری و شهاب ریحانی(کامپوند)، مجید کاکوش کلاس W1 (کامپوند)، راضیه شیرمحمدی، محدثه کهنسال (ریکرو)، سمیه عباسپور و فرزانه عسگری (کامپوند) در این مسابقات حضور یافته است.

 

 


هدایت ملی پوشان بر عهده نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی است و سرپرستی کاروان را نیز مجتبی قربان حسنی بر عهده دارد.

 


رقابت های تیر و کمان قهرمانی جهان آلمان با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازیهای پارالمپیک ریو، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کشورهای شرکت کننده با بهترین نفرات خود در آن حضور یافته اند.

کد خبر : ۸۳۷
اشتراک در