۲۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷
سر-فیلیپ-کریون---رئیس-IPC---پیش-از-آغاز-بازیهای-پاراپان---شهر-تورنتو---آمریکا---نظرات-خود-را-اعلام-نمود
 برگزاری این بازیها حاکی از آن است که این شهر می تواند میزبان خوبی برای بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 باشد.

وی این سخنان را پس از آنکه اعلام شد در این دوره از بازیها قرار است 15 رشته ورزشی برگزار شود، ابراز داشت. نکته جالب این است که بلیط های برخی از مسابقات حتی قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه به فروش رفته اند.

بیش از 1600 ورزشکار از 28 کشور در تورنتو جمع شده اند تا پنجمین دوره این بازیها را جشن بگیرند و همه این مسابقات برای کسب سهمیه حضور در ریو محسوب می شوند.

آقای کریون ادامه داد: "تا این لحظه کمیته برگزاری این بازیها کار خود را به خوبی انجام داده است. بهترین تدارکاتی که در این سری بازیها انجام شده و توانسته اند این بازیها را هر چه بیشتر در میان مردم ترویج نمایند.
چنانچه تورنتو در میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 مصمم باشد، این رویداد می تواند سنجش خوبی برای این شهر باشد تا هر چه بیشتر پتانسیل های خود را نشان دهد.
مردم تورنتو باید به شکل قابل توجهی همراه با بازیها شوند تا پیام خود را بتوانند به طور شفاف به همگان برسانند. این پیام همان آمادگی برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در سال 2024 است.
پیامی را می توان شفاف تر از این یافت که همه جایگاه ها مملو از جمعیت شده است. مردم این شهر حامی مناسبی برای میزبانی بازیهای 2024هستند."

کمیته برگزاری بازیهای پاراپان خبر از به فروش رفتن همه بلیط های مراسم افتتاحیه داد؛ بلیط های مسابقات راگبی با ویلچر، بوچیا و بسکتبال با ویلچر زنان و مردان همگی به فروش رفته اند. مسابقات دوچرخه سواری، فوتبال 5 نفره و والیبال نشسته نیز از جمله مسابقاتی هستند که بلیط آنها بفروش رسیده است.

کد خبر : ۸۲۴
اشتراک در