۱۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۰۵
کاپیتان-تیم-ملی-وزنه-برداری-معلولان---برنامه-ریزی-درست-مربیان-از-عوامل-موفقیت-تیم-وزنه-برداری
قهرمان آسیا و نایب قهرمان بخش آزاد در رقابت های قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه گفت: سطح مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه که در شهر آلماتی قزاقستان برگزارشد بسیار بالا بود و به نظر من چیزی کمتر از یک المپیک نبود. اگر از کشور مصر هم نماینده بود فکر می کنم مسابقات در سطح جهانی می شد. رقابت ها بسیار سخت و حریفان توانمندی هم حضور داشتند با این حال تیم ملی ایران خیلی قدرتمند ظاهر شد و توانست نتایج خوبی هم به دست آورد.

علی صادق زاده افزود: علت موفقیت تیم ملی ایران تلاش مربیان و برنامه ریزی های منسجمی بود که به تیم داده می شد که خیلی تاثیر گذار بود. البته همت و اراده بچه های تیم هم بی تاثیر نبود. امیدوارم تا پارالمپیک تیم ملی وزنه برداری همچنان زیر نظر این مربیان( احمد دلجوان و رضا آسترکی) کار کند تا بتواند مانند این مسابقات همه اعضای تیم صاحب مدال شوند. چون در این مسابقات همه اعضای تیم صاحب مدال شدند.

وزنه برداردسته 107کیلو گرم که در این مسابقات موفق به کسب نشان طلای آسیا شد، اظهارداشت: توانستم در بخش آسیایی طلا بگیرم. در حرکت اول وزنه 228 کیلوگرم و درحرکت دوم نیز وزنه 234 کیلوگرم را مهار کردم. توانستم رکورد آسیا را جابه جا کنم. البته رکورد آسیا هم که 5/232 بود در دست خودم بود.

وی ادامه داد: در بخش آزاد رقابت های قهرمانی مدال نقره گرفتم. می خواستم رکورد جهان  را جابه جا کنم  وزنه 242 کیلو گرم را مهارکردم اما مورد قبول داوری قرار نگرفت وخطا گرفته شد و رقیب آذربایجانی اول  و رقیب یونانی سوم  شدم. اگر داوری این خطا را نگرفته بود طلای من در این بخش حتمی بود.
صادق زاده  بیان کرد: از یک ماه دیگر اردوهای تیم ملی وزنه برداری دوباره شروع خواهد شد و تا به حال همه اردوها هر 21 روز برگزار می شد اما با شروع اردوهای جدید 25 روز در اردو خواهیم بود. همه سعی و تلاشم را برای حضور در پارالمپیک خواهم کرد در واقع هدف نهایی همه اعضای تیم رسیدن به پارالمپیک است تلاس می کنم که از هر نظر چه جسمی و روحی بتوانم به یک جایگاه خوبی دست پیدا کنم.

کاپیتان تیم ملی وزنه برداری معلولان گفت:  مسابقات پیش روی تیم ملی تا المپیک دو مسابقه است که در مجارستان و مالزی برگزار خواهد شد و با توجه به تصمیم گیری کادر فنی برای بهتر شدن رنکینگ در یکی از این مسابقات شرکت خواهم کرد. چون من هم سهمیه پارالمپیک را دارم و هم رنکنیگ اما حضور در این مسابقات فقط برای ارتقای رنکینگ است.

قهرمان آسیا و وزنه بردار طلایی معلولان خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان مربوطه به تیم ملی وزنه برداری شد و تصریح کرد: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش عنایت بیشتری به تیم ملی وزنه برداری داشته باشند. اگر مشکلات مالی ما برطرف شود بدون دغدغه تمرین خواهیم کرد و کسب مدال طلا در پارالمپیک حتمی خواهد بود. برای بالابردن پرچم جمهوری اسلامی ایران حاضرم از جان مایه بگذارم تا دل مردم کشورم را شاد کنم.
کد خبر : ۸۰۷
اشتراک در