۱۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۵:۲۷
گزیده-ای-از-مطالب-ماهنامه-پارالمپیک2
ایران دوره تنیس روی میز برای زنان برگزار نمود
خانم سیما لیموچی یکی از خانمهای پیشرو در ورزش تنیس روی میز در ایران یک دوره کلاس مربیگری با حضور 30 نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار نمود. کلاس مربیگری سطح یک فدراسیون بین المللی تنیس روی میز در روزهای 30 می الی 3 ژوئن ( 9 الی 13 خرداد 94) در آکادمی تنیس روی میز برگزار شد.



تیمهای شرکت کننده در مسابقات قهرمانی فوتبال نابینایان آسیا مشخص شدند
شش تیم در مسابقات آتی بین المللی فوتبال نابینایان آسیا در سپتامبر سال جاری در شهر توکیو ژاپن شرکت خواهند نمود. برندگان این مسابقات جواز حضور در بازیهای ریو 2016 را کسب خواهند نمود.

دوومیدانی IPC اولین کنفرانس مربیگری رشته ورزشی دوومیدانی معلولین را برگزار می نماید
اولین کنفرانس مربیگری دوومیدانی معلولین را در دسامبر سال جاری در ایالت کلرادو آمریکا برگزار می نماید؛ در این کنفرانس سخنرانان مطرحی درباره دوومیدانی معلولین صحبت خواهند نمود.

تاریخ مسابقات قهرمانی شنای اروپا IPC تغییر نمود
تاریخ مسابقات آزاد قهرمانی شنای اروپا در شهر فونچال – پرتغال به 30 آوریل لغایت 7 می  2016 ( 11 الی 18/2/95) تغییر نمود. این تغییر بدلیل جلوگیری از همزمانی با مسابقات اروپا صورت گرفته است.

خطوط هوایی TAM یکی از حامیان بازیهای ریو 2016 خواهد بود
برای تسهیل در جابجایی مردم به بازیهای ریو 2016 دو شرکت زیر مجموعه خطوط هوایی TAM یعنی TAM Linhas Aereas و TAM Viagens موافقت خود را برای حمایت از بازیهای ریو اعلام نمودند. شرکت TAM Linhas خطوط هوایی رسمی بازیهای المپیک و پارالمپیک خواهد بود. خطوط هوایی LATAM با در اختیار داشتن 315 فروند هواپیما یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی جهان محسوب می شود که حدود 135 مسیر هوایی را در 24 کشور پوشش می دهد و خدمات باربری را در 26 کشور برای 144 مسیر هوایی انجام می دهد.   

 
قانونی جدید برای حمایت بیشتر از ورزش معلولین در برزیل
خانم دیلما روسف؛ رئیس جمهور برزیل قانونی را امضاء نمود که طی آن زندگی بیش از 50 میلیون معلول برزیل بهبود خواهد یافت و منجر  به سرمایه گذاری بیشتر در ورزش معلولین خواهد شد. تصویب قانونی مختص حقوق معلولین سبب رفع موانع موجود در حمل و نقل، مسکن، خدمات، آموزش و ورزش شهروندان خواهد شد.

شرکت دنتسو نماینده انحصاری بازاریابی بازیهای ژاپن شد
IPC  شرکت دنتسو را تا زمان بازیهای توکیو 2020 به عنوان نماینده انحصاری بازاریابی انتخاب نمود. قرار است این شرکت اقدامات ترویجی را در ژاپن داشته باشد و همینطور نقش رابط را بین حامیان مالی ژاپنی با IPC ایفاء نماید. علاوه بر آن، همکاری نزدیکی را با IPC با هدف ترویج ورزش معلولین در جهان خواهد داشت. خاویر گونزالس در این رابطه بیان داشت: " از آنجا که توکیو میزبان بازیهای پارالمپیک 2020 است طبیتا تقاضا هر چه بیشتر در داخل ژاپن خواهد بود. این فرصت خوبی برای گسترش ورزشهای تابستانی و زمستانی پارالمپیک است. از آنجا که این شرکت در آسیا قرار دارد هر چه بیشتر می توانیم بر روی ارتقای بازیهای پیونگ چانگ 2018 و توکیو 2020 تمرکز نمائیم."    
کد خبر : ۸۰۶
اشتراک در