۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۴:۳۱
رقابت-های-قهرمانی-وزنه-برداری-معلولین---قزاقستان---حامد-صلحی-پور-نایب-قهرمان-شد---پایان-کار-نمایندگان-ایران-در-روز-دوم-با-یک-طلا-و-یک-نقره


در سومین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین، نماینده کشورمان در دسته 88 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت و عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

سید حامد صلحی پور، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این وزن، موفق به مهار وزنه های 215 و 220 کیلوگرم شد و در حرکت سوم از مهار وزنه 226 کیلوگرم بازماند.

در این دسته، نماینده چین با ثبت رکورد 230 کیلوگرم  ضمن شکستن رکورد آسیا و جهان به نشان طلا و عنوان قهرمانی دست یافت و نماینده مغلولستان نیز با رکورد 205 کیلوگرم به نشان برنز رسید.

 

 


بدین ترتیب دومین روز از رقابت های نمایندگان کاروان جمهوری اسلامی ایران با کسب یک نشان طلا و یک نشان پایان یافت.

کاروان کشورمان تا کنون موفق به کسب دو نشان طلا و دو نشان نقره از این رقابت ها شده است.

فردا، چهارشنبه و در چهارمین روز از مسابقات سامان رضی و علی صادق زاده به ترتیب در دسته های 97 و 107 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

رقابت های آزاد قهرمانی وزنه برداری آسیا و اقیانوسیه با حضور نمایندگان 28 کشور از 4 مرداد ماه در شهر آلماتی آغاز شده و تا 8 مرداد ماه در جریان خواهد بود.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب سیامند رحمان، احمد امین زاده، علی صادق زاده، سامان رضی، حامد صلحی پور، مجید فرزین، نادر مرادی و امیر جعفری در این رقابت ها شرکت کرده است.

کد خبر : ۷۹۷
اشتراک در