۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۰۷:۴۹
سمیرا-ارم---اهتزار-پرچم-ایران-در-کروواسی-برایم-غرور-انگیز-بود
دارنده مدال طلای رقابت های تیراندازی جام جهانی کروواسی گفت: این مسابقات دومین تجربه بین المللی ام بود. مسابقات در سطح بالایی برخوردار بود اما با توجه به توصیه های مربی و اطلاعات به موقع و خوبی که به من داده بود توانستم پیروز این میدان شوم.

سمیرا ارم افزود: هیچ شناختی از حریفان نداشتم و بیشتر ورزشکاران قدر و حرفه ای بودند که از 47 کشور جهان حضور داشتند. فقط به کار خودم دقت می کردم. چون می دانستم هر تیری که می زنم اگر به هدف بخورد دوست من و اگر به هدف نرسد رقیبم خواهد بود. توانستم از بین این تعداد، سهمیه پارالمپیک 2016 ریو را به دست بیاورم. در مسابقات اردیبهشت ماه در ترکیه که اولین تجربه ام بود شرکت کردم و توانستم  با 22 نمره بالاتر از حد نصاب ورودی مسابقات را بزنم.

بانوی ملی پوش تیم تیراندازی به رقابت های دلنشین این جام جهانی اشاره کرد و گفت: رقابت های کروواسی برای من شیرین ترین و خاطره انگیز ترین مسابقات است چون هر سه سکوی آن از آن سه ایرانی شد و فکر نمی کنم تا به حال چنین اتفاقی در میادین ورزشی افتاده باشد که همزمان سه بار پرچم ایران بالا برده شود. آن لحظه بهترین لحظه زندگی ام شد و احساس غرور کردم و پرچم ایران را که دیدم از خوشحالی اشک می ریختم.

ارم اظهارداشت: در طول مسابقه به سفارش سرمربی ام (حسین امیری) توجه می کردم و اصلا متوجه و درجریان نتیجه مسابقه نبودم. مربی ام گفته بود که به هیچ عنوان ذهنم را درگیر نتایج نکنم. تا تیر هجدهم بود که خانم مشرف جوادی به من گفت که سهمیه را گرفته ام خیلی خوشحال شدم. وقتی بالای سکو رفتم با تمام وجود خدا را شکر کردم و فهمیدم که دعای خیر پدر و مادرم نتیجه داده است.

این بانوی طلایی رقابت های جام جهانی تیراندازی علت موفقیتش را در این مسابقات برگزاری اردوهای منظم عنوان کرد و گفت: تمرینات پی در پی و آخرین اردوی قبل از مسابقات که در ورزشگاه آزادی برگزار شد بسیارکمک کننده بود. چون 80 خط تیراندازی داشت و حضور درآنجا حس مسابقه را به ما می داد .

سالن فینال هم جدا بود و گرمای هوا و شرایط آنجا، همه دست به دست هم داد که بتوانیم گرمای کروواسی را بهتر از دیگران تحمل کنیم.

وی ادامه داد: از 17 فروردین امسال وارد تیم ملی شدم. در این مدت 4 ماه به طور جدی تمرین داشتم و فکر نمی کردم طلا بگیرم اما پیش بینی می کردم که تا مرحله فینال برسم. از هم اکنون هم خودم را برای مسابقات استرالیا آماده می کنم قرار است اگر مربی صلاح بداند در تپانچه خفیف کار کنم اگر نه که در همین ماده 10 متر  P2 ادامه خواهم داد. اردوها هم از اوایل مرداد ماه آغاز می شود.

ارم بیان کرد: می خواهم همه حواسم را برای پارالمپیک 2016 متمرکز کنم و با تلاش و عزمی جدی  در آنجا هم خوب ظاهر شوم. امیدوارم که تیم ایران بتواند دوباره این صحنه زیبای کروواسی را در ریو تکرار کند تا سه سکوی فینال از آن سه ایرانی شود.
کد خبر : ۷۸۴
اشتراک در