۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۱۸
گردهمایی-بین-المللی-2016-با-محوریت-آموزشی،-علمی-پزشکی-در-ورزش--ICSEMIS--بین-روزهای-10-الی-14-شهریور-ماه-1395-در-شهر-سانتوس-کشور-برزیل-برگزار-خواهد-شد
گردهمایی بین المللی 2016 با محوریت آموزشی، علمی پزشکی در ورزش (ICSEMIS) بین روزهای 10 الی 14 شهریور ماه 1395 در شهر سانتوس کشور برزیل برگزار خواهد شد.

این رویداد پیش از بازیهای پارالمپیک در دانشگاه دولتی سائو پائولو شهر سانتوس برگزار می شود و مخاطب آن جامعه پزشکی ورزشی و همچنین کارشناسان علوم تخصصی ورزشی است.

این گردهمایی به صورت هر چهار سال یکبار و به میزبانی شهر بازیهای پارالمپیک برگزار می شود و همواره بیش از 2000 نفر در آن شرکت می نمایند.

رئیس کمیته علمی ورزشهای IPC آقای یاووس ونلاندویچ در این رابطه اظهار داشت: " از آغاز اولین دوره این کنفرانس توانسته ایم در هر دوره شرکت کنندگان را افزایش دهیم و امیدواریم در سال 2016 بزرگترین گردهمایی را داشته باشیم.

این گردهمایی دقیقا قبل از آغاز بازیهای پارالمپیک خواهد بود و امیدواریم بتوانیم کارشناسان را از چهار گوشه جهان در اینجا داشته باشیم. "

این گردهمایی برای اولین مرتبه در سال 2008 در شهر گوانژو چین قبل از آغاز بازیهای پارالمپیک برگزار شد و در آن بیش از 1500 شرکت کننده از 40 کشور حضور داشتند تا در مورد پیشرفت علم و آموزش ورزشی و جنبش انسانی تبادل نظر نمایند. چهار سال بعد، این رویداد علمی پیش از بازیهای لندن 2012 در شهر گلاسکو برگزار شد.

کمیته هماهنگ کننده بین المللی این گردهمایی متشکل از IPC، فدراسیون بین المللی پزشکی ورزشی و شورای بین المللی علمی ورزشی و تربیت بدنی و همچنین کمیته بین المللی المپیک است.

توضیحات تکمیلی را می توانید از تارنمای این گردهمایی به نشانی icsemis2016.org  دریافت کنید.
کد خبر : ۷۷۷
اشتراک در